Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

lodówka samsung RL 41PCIH - chłodziarka nie chłodzi

LiderWE 10 Gru 2014 20:35 1818 6
  • #1 10 Gru 2014 20:35
    LiderWE
    Poziom 13  

Witam Kolegów
    Mam Prośbę szukam instrukcji do tego modelu lodówki najlepiej jakaś serwisowa
    problem z nią polega na tym że dół mrozi bez zarzutów temp. na wskaźniku: dół -18 góra +5 do +19 waha się choć fizycznie jest kolo 20 st.
    "Szpenio" z serwisu skasował za wizytę i stwierdził płyta do wymiany, drogi interes, ale może pomóc w utylizacji :)
    Po transporcie do nowego mieszkania (rozmrożona) działała kilka dni bez zarzutów potem od nowa Polska ludowa - brak chłodzenia

Poradźcie proszę gdzie szukać przyczyny, nie jestem aż takim laikiem i jeśli to nie jest wina płyty, to myślę że poradzę sobie bez problemu.

Z góry dzięki

0 6
  • #2 10 Gru 2014 20:50
    mrhari
    Moderator AGD i automatyka

LiderWE napisał:
    (rozmrożona) działała kilka dni bez zarzutów

Do sprawdzenia masz bezpiecznik grzałki i grzałkę parownika. Jedno i drugie jest w części zamrażarki. Dojdziesz po przewodach.

0
  • #3 10 Gru 2014 21:09
    LiderWE
    Poziom 13  

Dziękuje za szybką odp.
    Te elementy są na plecach lodówki jak mniemam, nie w komorze

Dlatego pytałem właśnie m.in. o jakiś schemat rysunek cokolwiek ale i tak dzięki

0
  • #4 10 Gru 2014 21:32
    mrhari

LiderWE napisał:
    Dziękuje za szybką odp.
    Te elementy są na plecach lodówki jak mniemam, nie w komorze

Dlatego pytałem właśnie m.in. o jakiś schemat rysunek cokolwiek ale i tak dzięki

http://north.pl/karta/termik---bezpiecznik-termiczny-do-lodowki-da47-10148x,625-EC-0251.html
    Znajdź to w tym żywym organizmie, wymień i ciesz się sprawnym sprzętem. Jak nie to melduj.

1
  • #5 10 Gru 2014 23:04
    iskrownik
    VIP Zasłużony dla elektroda

LiderWE napisał: