Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Renualt Premium 340 99 rok - Kopci na czarno, dużo pali, brak mocy.

caliber99 12 Dec 2014 14:42 2094 10
  • #1
    caliber99
    Level 9  
    Witam, w naszej premiumce 340 z 99 roku od dłuższego czasu juz pojawił się czarny dym i to dość dużo niestety.... zwiększone spalanie oraz brak mocy przy 20 tonach ładunku (jest to tandem) jest po prostu masakra górkę to widzi bardzo wcześnie niestety. No i spalanie przy takich ładunkach to 36 to minimum raczej oscyluje w granicach 38... Co do kierowcy jestem pewny, że nie bierze.... Sam jeździłem tym autem i wiem jak jest niestety.... Turbina intercooler przewody suchutkie 0 oleju, wtryski 200 tys temu robione maja wszystkie po 290 bar, ogólnie motor 200 tys temu kompletny remont przeszedł. Pompa wtryskowa nie ruszana i podejrzewam, że coś z nią nie tak, m a ktoś może jakieś wartości jak powinna być ustawiona bo może z ustawieniem coś nie tak, lub coś w nich się psuje, że takie objawy są.



    Na texie wychodzi, że elektrozawór ITC obwód przerwany, co to jest za zawór i gdzie on się znajduje? Reszta błędów zapamiętane ale nie aktywne (czujnik cisnienia turbo, czujnik temperatury wody, czujnik temperatury powietrza doład.. chyba uszkodzona wiązka gdzieś jest)

    Proszę o pomoc.
  • Helpful post
    #2
    User removed account
    User removed account  
  • #3
    caliber99
    Level 9  
    ma ktoś może schemat lub fotkę jak to dokładnie wygląda i w którym miejscu sie znajduje?
  • Helpful post
    #4
    User removed account
    User removed account  
  • #5
    User removed account
    User removed account  
  • #6
    caliber99
    Level 9  
    Rozumiem że będzie gdzieś na wierzchu i kable z kostką będą dochodzić skoro jest to elektrozawór. W poniedziałek zdam relację co i jak. Dziękuję za podpowiedzi kolego. Pozdrawiam
  • #7
    caliber99
    Level 9  
    Więc tak, elektrozawór ITC udało się uruchomić, już teraz na texie nie wywala błędu " elektrozawór ITC - obwód przerwany". Przy odpalaniu po włączeniu kontrolek słychać jak przez około 10 sek pracuje ten zawór tak "pryka". Za to teraz po każdej trasie wywala błąd "elektrozawór ITC - usterka mechaniczna lub hydrauliczna" to w takim razie wychodzi chyba na to, że uszkodzony jest ten regulator kąta wtrysku co jest na kole pompy wtryskowej?

    Czy przez tą usterkę to auto może być takie zamulone?

    PS. Po włożeniu kompletu żarówek w środkowy panel wyświetla się czerwony wtrysk :(
  • #8
    User removed account
    User removed account  
  • #9
    caliber99
    Level 9  
    sprawdzę, ale chcę tylko dodać ze jak już się bujnie auto to normalnie 90 mozna jechac, a nawet i więcej,


    ps./ ale żeby przyspieszyć do tych 90 to trzeba deptać pedał w podłogę a motor zaczyna ciągnąc dopiero przy 1600 obrotów..
  • #10
    caliber99
    Level 9  
    Przepraszam z PPP.

    Ogranicznik sprawdziłem i jest całkowicie odcięty, nie bierze wogóle udziału... Wiec szukamy dalej..
  • #11
    User removed account
    User removed account