Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Technik mechatronik -> Studia zaoczne -> Praca

14 Gru 2014 22:18 918 1
  • Poziom 1  
    Witam,
    jestem nowy na forum, więc chciałem teraz wszystkich ciepło przywitać :)

Jestem uczniem jednego z techników w ok. 60-tysięcznej miejscowości. Za kilka miesięcy matura, później egzamin zawodowy Technik Mechatronik. Najbardziej z tego co przerobiliśmy zainteresowały mnie sterowniki PLC rozumiem je i lubię programować. Zamierzam pójść na studia zaoczne automatyka i robotyka, nie wiem jeszcze w którym mieście, ale raczej na południu kraju. Chciałbym zadać Wam parę pytań :)
    1. Jak jest ogólnie z pracą z tytułem technika mechatronika?
    2. Najchętniej pracowałbym w firmie zajmującej się programowaniem sterowników PLC. Wiem, że nie będę od razu starszym programistą, ale chciałbym zacząć po prostu pracować w firmie, która się tym zajmuje. Wiadomo nie jako sprzątaczka, tylko asystent czy ktoś kto po prostu ma styczność z programowaniem, ma szansę się nauczyć i wykazać. Jak widzicie szanse na znalezienie takiej pracy po skończonym technikum i jednoczesnych studiach zaocznych?
    3. Biorąc przykład z wyników egzaminów zawodowych z lat poprzednich, nie mam pewności, że zdam egzamin mimo, iż rozumiem sterowniki i nieskromnie mówiąc uważam, że jestem z tego zakresu dobry chciałbym się dowiedzieć jak wygląda szansa na znalezienie pracy, o której piszę w punkcie drugim. :)

Jeszcze raz wszystkich serdecznie witam, i zapraszam do dzielenia się swoimi obserwacjami i doświadczeniami.

Pozdrawiam
    mack2479
  • Poziom 10