Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Smartfon (markowy lub z Chin) do 500zł

15 Gru 2014 21:06 1083 8
  • Poziom 7  
    Witam,
    ostatnio zainteresowałem się smartfonami z od typowych Chińczyków (ZTE, Huawei, Prestigio) i nie tylko. Podczas przeszukiwania rozmaitych stron, znalazłem wiele chińskich modeli. Jednak nie znam się bardzo na nich i nie chce kupić kota w worku. Obecnie używam ZTE Kis 3-nawet fajny, ale ze względu na słabą baterię i brak akcesoriów chciałbym go zamienić na coś innego. Mam pytanie do was, jaki telefon pasował by do tej specyfikacji:

-nowy telefon lub używany
    -do tej pory używałem LG i ZTE ale marka nie ma znaczenia
    -dotykowy w pełni
    -system Android
    -klawiatura dotykowa
    -wielkość wyświetlacza od 4 do 5''
    -telefon będzie służył do telefonowania i przeglądania internetu, czasami jakiś film i muzyka
    -najbardziej zależy mi na funkcjonalności modelu tzn. w miarę dobre podzespoły
    -funkcją zbędną jest robienie z telefonu komputera :)
    -telefon nie będzie używany do gier

Inaczej mówiąc to potrzebuje takiego ,,ZTE Kis 3'', ale odrobinę wydajniejszego.
    Co sądzicie o Overmax Vertis Aim ?
    Dziękuję za wszelkie opinie i propozycje.
  • Poziom 11  
    Szczerzę, polecam Motorolę moto G. Telefonik bardzo solidny, a po premierze nowej generacji tego modelu ceny dość zachęcająco spadły. Spowodowane jest to też dość dużą popularnością w Polsce. Dodatkowo dostaje on w szybkim tempie aktualizacje (Lollipop przed sylwestrem), a także jest to czysty android, co według niektórych jest wadą, a u mnie to kryterium zakupu.
    Ogólnie polecam.
  • Poziom 7  
    Jak dla mnie odpada bo nie można kart pamięci dołożyć. Overmaxa za 300zł można znaleźć.
  • Admin grupy GSM
    Lg L7 II spełni wszelkie Twoje oczekiwania a bateria trzyma super.
  • Poziom 7  
    Wg mnie jest słabszy od Overmaxa ;)