Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

makita bdf435 - głowica (przekładnia) nie kreci

paradox2604 15 Gru 2014 23:04 1833 1
  • #1 15 Gru 2014 23:04
    paradox2604
    Użytkownik obserwowany

    Witam posiadam wkrętarke Makita BDF 453 i dziś podczas kręcenia coś się zepsuło:(
    chodzi o to że wogóle nie kreci się głowica wkrętarki a sama wkrętarka pracuje.Rozłożyłem głowice planetarna na części i wydaje mi się wszystko jest ok ,złożyłem ją spowrotem i nadal jest to samo z tym że raz załapała ale gdy mocniej przytrzymałem głowice ręką na 1 biegu to znów jak by się urwało i głowica przestała się kręcić,stuknąłem ja o ziemię:) i na 2 biegu zaczęła pracować ok gdy trzymałem głowice nic się nie działo wyrywało mi ją z ręki, ale gdy przełączyłem na 1 bieg znów to samo i teraz nie kręci ani na 1 i ani na 2 biegu tak się zastanawiam może w tej przekładni są 2 takie wałeczki i może one już sie wyrobiły?czy ktos wie gdzie kupie samą przekładnie?

    0 1
  • #2 16 Gru 2014 18:29
    Jacek1983rr
    Poziom 23  

    Kup nową przekładnię gdyż nie mając części poszczególnych z przekładni nie jesteś tego w stanie naprawić. Cała przekładnia kosztuje w granicach 80,00zł kod produktu to 125483-4. zapewne pomyliłeś model wkrętarki i chodziło tobie o BDF453

    0