Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Samsung ML-1660 błędny komunikat "Zacięcie papieru w urządzeniu"

16 Gru 2014 23:53 1548 4
  • Poziom 7  
    Cześć! Mam taki problem:
    Mam drukarkę Samsung ML-1660. Drukowałem kilka stron i po wydrukowaniu jednej z kilku kartek drukarka przerwała pracę, zapaliła się czerwona dioda, a na komputerze wyświetlił się komunikat "Zacięcie papieru w urządzeniu". Sęk w tym, iż żadna kartka w urządzeniu nie utknęła.
    Próbowałem podłączać drukarkę do innych komputerów, a także wyjmowałem toner chcąc sprawdzić czy nie ma jakichś widocznych uszkodzeń, ale patrząc na to okiem osoby zupełnie nie znającej się na drukarkach nie widzę nic podejrzanego.
    Spotkał się ktoś z podobnym problemem i wie, albo ma pomysł jak rozwiązać ten problem? Dodam tylko, iż jestem kompletnie zielony w temacie, więc proszę o łopatologiczne tłumaczenie :D
    Od razu wszystkich bardzo dziękuję.
  • Specjalista - kserokopiarki
    prawdopodobnie drukarka w ogóle nie pobrała papieru a więc papier nie doszedł do czujnika registracji i maszyna pokazała zacięcie. Na początek proponuje wyczyścić rolkę pobierającą papier i przewentylować papier w podajniku , sprawdzić czy kartki nie są posklejane
  • Poziom 7  
    Kartki nie są posklejane, ani nic. Co do rolki to nie wiem czy tak powinno być, ale nie jestem w stanie jej obrócić, a boję się robić cokolwiek na siłę. Tak powinno być? Czy może to jest właśnie przyczyna błędu?
  • Specjalista - kserokopiarki
    Tak powinno być i nie obracaj na siłę bo uszkodzisz sprzęgło. Najprostszy może mało techniczny ale skuteczny sposób dla początkującego to należy zaciąć kartkę w maszynie np otwierając klapę w momencie w którym rolka się obróci pobierając papier
  • Poziom 7