Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Texa PolandTexa Poland
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Renault Premium 420dci Euro3 - nie równa praca, za wysokie ciśnienie wtrysku

17 Gru 2014 16:12 1629 3
  • Poziom 8  
    Witam. Mam na firmie taką renówke i od sierpnia ciągle przy niej coś majstrują i nie mogą nic wymyślić. Objawy są następujące: Po odpaleniu nie równo pracuje i słychać młotkowanie jak się odpuści z gazu. Spalanie ma w normie. Dysponuje tam komputerem texa, ale nie jestem jeszcze na tyle doświadczony, żeby poprawnie interpretować wyniki i wykresy. Błędy jakie się pojawiają to za wysokie ciśnienie wtrysku i czasami wewnętrzna nieprawidłowość elektroniczna oraz czujnik położenia wałka rozrządu, ale te błędy jak dotąd 2 razy się pojawiły. Jeżeli jest tu na forum ktoś kto bawi się texą i mógłby mi pomóc w interpretacji testów rozłączania cylindrów i ciśnienia wtrysku to będę bardzo wdzięczny. Załączę jutro screeny. Pompa w niej była już wymieniana wtryski tak samo i dalej nic.

    Zamieszczam tu zrzut. Mam swoją teorię na ten temat ale wolałbym usłyszeć co nieco od kogoś innego żeby się przekonać czy dobrze myślę.

    Pozdrawiam.
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Texa PolandTexa Poland
  • Użytkownik usunął konto  
  • Texa PolandTexa Poland
  • Specjalista - układy wtrysku Diesel
    Texa tego nie ogarnie. Jaltest poradzi. Ewentualnie KTS.
    Zrób też test elektrozaworow pompy.