Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Passat B5 1,6 - Dopasowanie zegarów bez fis z 1,8 do 1,6

17 Gru 2014 16:44 2268 30
  • Poziom 19  
    Witam.
    Panowie potrzebuje wskazówek dotyczących dopasowania zegarów w Passacie B5 1.6.
    Otóż czeka mnie ich wymiana i nasuwa sie pytanie: czy z 1,8 do 1,6 da sie ich podłączyć bez problemu i czy po zakodowaniu immo bedzie działać wszystko ?
    3B0919 860 to numery moich zegarów.
  • Poziom 22  
    Pasują bez problemu, tylko musisz mieć pin z nowego licznika i robisz adaptacje kluczy.
  • Poziom 19  
    Pin tzn chodzi o te numerki na blaszce dołączonej do kluczyków? A jak ich nie bedzie to jak trzeba to zrobić?
  • Poziom 19  
    Nie mam konta na owym forum
  • Poziom 22  
    To nie odpalisz, masz do mnie 100km, możesz podjechać to ci ogarne.
  • Poziom 19  
    A nie ma możliwosci odczytania pinu w inny sposób? Wiem ze nie odpale jeśli nie zakoduje,
    czy to chodzi o pin 5cio cyfrowy z blaszki przy kluczykach?
  • Pomocny post
    Poziom 22  
    Pin musisz wyciągnąć z licznika, inny nie da rady bo nie zakodujesz kluczy, licznik na stół zgrywasz wsad i wyciągasz pin.
  • Poziom 19  
    Witam. Chcę oświeżyć temat.
    Mianowicie chcę was zapytać czy oznaczenie silnika ma znaczenie w dopasowaniu zegarów? Moj ma oznaczenie ADP a znajomy mówił że musi być z auta o tym samym oznaczeniu, a ja mówię ze nawet z 1,8 podejdą bez znaczenia czy ADP czy AHL nawet. Mam racje?
  • Poziom 22  
    Głupot, Ci znajomy nagadał.
  • Poziom 19  
    Też mu to mówiłem ze sie myli ze to bez znaczenia, moj ma zegary wyskalowane do 220 a mogę wsadzić 260 z niebieskim oswietleniem z oznaczenia AHL, zakodować trzeba immo i ma byc, z diesla napewno nie podpasuje.
    Dobrze mu powiedziałem??
  • Poziom 19  
    Panowie jakie są procedury kodowania drugich zegarów od początku do końca?
    Byłem u znajomego ktory robi rzeczy związane z Vagiem ale nie bardzo chce zegry mi zakodować itp bo nie robił tego jeszcze.
    Powiedział ze można zamontować emulator immo który wyłączy układ immo

    Dodano po 21 [minuty]:

    Zegary z AHL: 3B1 919 060
    A to numery z moich ADP: 3B0 919 860
    Mam nadzieje że dobrze podane
  • Poziom 22  
    Jak nie masz pinu z nowego licznika, to nic ci nie da procedura kodowania, sam vag nie wystarczy.
  • Poziom 25  
    Kup sobie VCDS zrobisz adaptację większość samochodów VAG, bez większego problemu w parę chwil.
  • Poziom 19  
    @michal200848 Pin 3809
  • Poziom 19  
    Ponawiam temat. Panowie jakie prawdopodobieństwo jest że drugie zegary bedą działać prawidłowo? Każdy mówi inaczej. Mam już metlik w głowie i dobijaja mnie zdychajace zegary, świruja wskaźniki a nawet mruga kontrolka od płynu ale jak zgasze silnik i po uruchomieniu wraca do normy :(

    Moje są MM4. Pytanie czy VDO zgra sie ze sterownikiem i innymi urządzeniami? Pomóżcie :/
  • Poziom 19  
    97r. Immo w zegarach, zielone podświetlenie
  • Admin grupy Samochody
    Podejdzie. Potrzebujesz pin z licznika w aucie i pin "nowego" licznika.
  • Specjalista grupy V.A.G.
    Po co PIN starego licznika skoro to nie immo3?
    Tylko PIN z nowego, dopisanie kluczy i dopisanie do sterownika silnika.
    Czy czasem przy zielonym podświetlaniu nie było puszki immo?
  • Poziom 22  
    grala1 napisał:
    Czy czasem przy zielonym podświetlaniu nie było puszki immo?


    W liczniku jest immo.

    @DamianVWB5 Nowy licznik będzie z niebieskim podświetleniem? Bo jak tak to trzeba zmienić trasnpondery z megamos 13 na megamos crypto 48, tak jak pisze grala, potrzeba ci pin tylko z nowego licznika i do tego dopisujesz klucze.
  • Poziom 19  
    Prawdopodobnie niebieskie. Byłem dziś u tych speców dopytać co i jak, powiedział mi ze trzeba zgrać immo ze od 97r do 99r były takie same immo ale nie wiem jakie oznaczenie miały w poszczególnych produkcjach "od-do" I mówił cos zeby była wyskalowana prędkość tak jak w starych.
    Immo mam w zegarach( zielone podswietlanie) bo po odłączeniu zegara silnik odpala i odrazu gaśnie

    Dodano po 4 [godziny] 12 [minuty]:

    https://obrazki.elektroda.pl/2061703800_1420471616.jpg To numer moich zegarów

    https://obrazki.elektroda.pl/3190715800_1420471723.jpg To numer które planuje zakupić, mam nadzieje ze cos widać

    Dodano po 3 [godziny] 17 [minuty]:

    Panowie jeszcze mam pewną sugestie, otóz coś kradnie prąd z aku, czy to moze miec związek z zegarami? Czy to one mogą kraść prąd? ( ktos kiedyś w nich grzebał bo była zmiażdżona dioda o ręcznego znajomy wlutował mi sprawną) Lub czy przez to że kradnie coś prąd mogą fiksować zegary? Jeśli to nie ma wpływu na zegary to pomijam temat z prądem.

    Dodano po 14 [minuty]:

    @michal200848 megamos crypto 48 skad ja to wezmę? W tych kluczach moich siedzi transponder w obudowie.
  • Poziom 19  
    Dzwonil do mnie właśnie spec( drugi) i mówił ze nie bardzo da sie zakodować zegary z niebieskim podświetlanie bo jest w nich immo3. Ze pootrzebne sa tez klucze drugie bo zegar bedzie bezużyteczny.
  • Poziom 22  
    Twoje zegary co będziesz miał to immo2 i da się to założyć, tylko będziesz musiał transpondery drugie dać.

    Jak chcesz się przejechać 100km, to ci bym to ogarnął.
  • Pomocny post
    Poziom 22  
    Tak dokładnie.
  • Poziom 19  
    Czyli większego problemu nie będzie ze zgraniem do sterownika? Tak jak pisałem wyżej gosciu dzwonił i mówił ze trzeba drugie klucze do tych z niebieskim podświetlanim tzn oryginalne jakie mają być do nich bo nie zakodują sie i nie odpali
  • Specjalista grupy V.A.G.
    Musisz mieć transpondery Id48 i dopiszesz to bez problemu.
    Mogą być one nawet używki od immo2 - czyli Passat przed liftem lub stary Golf 4.
  • Poziom 19  
    Jutro lub pojutrze zamawiam zegary z niebieskim podświetlaniem. Szczegół że reszta w kabinie będzie na zielono ale zegary z niebieskim sa ładniejsze :) Mam nadzieje ze wszystko sie zgra i wystaruje passatem od elektronika do domu :) Jesli sie uda to opisze co i jak