Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

OPel omega - Opel omega 92 benzyna 2.0 nie odpala bez poruszania bezpiecznikami

ana111222 18 Gru 2014 10:05 1281 10
  • #1 18 Gru 2014 10:05
    ana111222
    Poziom 2  

Witam. Z góry przepraszam za używanie nie profesjonalnego słownictwa, ale jestem kobietą i nie znam się na samochodach. Jak wyżej w temacie mam problem z 22 letnią Omegą wszystko było w porządku aż do sierpniowego poranka gdy samochód nie odpalił otworzyłam maskę i po prawej stronie u góry znajdują się 2 kostki są umieszczone pod kwadratową kopułką którymi wystarczy poruszać i samochód odpala oczywiście po zgaśnięciu ikonki ze stacją benzynową. Średnio zdarza mu się nie odpalać 1 -2 razy w tygodniu jednak ostatnio sprawdzona metoda zawodzi i odpala dopiero za 2 -3 razem. Po odpaleniu silnik działa bez zarzutu kiedy przekręcam kluczyk słychać ,że kręci ale nie ma iskry.
    Czy ktoś miał podobny problem ? w czym może być problem ?
    Proszę o pomoc.
    Pozdrawiam Ana

0 10
  • #3 18 Gru 2014 11:06
    andrzej-w31
    Poziom 14  

ana111222 napisał:
    kiedy przekręcam kluczyk słychać ,że kręci ale nie ma iskry.
    Skąd wiesz, że nie ma iskry? Może paliwo nie dochodzi, bo o ile się nie mylę, ten przekaźnik jest od pompki paliwa.. Wyciągnij go i zobacz, czy styki nie są zaśniedziałe. Przeczyść papierem ściernym te styki i dobrze by byłą psyknąć np wd40 w kostkę.
    Słychać pompkę po przekręceniu kluczyka?

0
  • #4 18 Gru 2014 11:20
    andrzej20001
    Poziom 42  

Wymień przekaźnik ecu i pompy. Lub przelutuj go. To jest ten większy. OPel omega - Opel omega 92 benzyna 2.0 nie odpala bez poruszania bezpiecznikami

0
  • #5 18 Gru 2014 11:21
    Dobromir pomysłowy
    Poziom 18