Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

OPel omega - Opel omega 92 benzyna 2.0 nie odpala bez poruszania bezpiecznikami

18 Dec 2014 10:05 1575 10
  • Level 2  
    Witam. Z góry przepraszam za używanie nie profesjonalnego słownictwa, ale jestem kobietą i nie znam się na samochodach. Jak wyżej w temacie mam problem z 22 letnią Omegą wszystko było w porządku aż do sierpniowego poranka gdy samochód nie odpalił otworzyłam maskę i po prawej stronie u góry znajdują się 2 kostki są umieszczone pod kwadratową kopułką którymi wystarczy poruszać i samochód odpala oczywiście po zgaśnięciu ikonki ze stacją benzynową. Średnio zdarza mu się nie odpalać 1 -2 razy w tygodniu jednak ostatnio sprawdzona metoda zawodzi i odpala dopiero za 2 -3 razem. Po odpaleniu silnik działa bez zarzutu kiedy przekręcam kluczyk słychać ,że kręci ale nie ma iskry.
    Czy ktoś miał podobny problem ? w czym może być problem ?
    Proszę o pomoc.
    Pozdrawiam Ana
  • Level 14  
    ana111222 wrote:
    kiedy przekręcam kluczyk słychać ,że kręci ale nie ma iskry.
    Skąd wiesz, że nie ma iskry? Może paliwo nie dochodzi, bo o ile się nie mylę, ten przekaźnik jest od pompki paliwa.. Wyciągnij go i zobacz, czy styki nie są zaśniedziałe. Przeczyść papierem ściernym te styki i dobrze by byłą psyknąć np wd40 w kostkę.
    Słychać pompkę po przekręceniu kluczyka?
  • Level 43  
    Wymień przekaźnik ecu i pompy. Lub przelutuj go. To jest ten większy. OPel omega - Opel omega 92 benzyna 2.0 nie odpala bez poruszania bezpiecznikami
  • Level 21