Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Serwerowe OpowieściSerwerowe Opowieści
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Która drukarka lepsza HP LaserJet P2015d vs HP LaserJet 1300

18 Gru 2014 15:38 1395 5
  • Poziom 6  
    mam problem nie za bardzo się znam, czytałem trochę opini na internecie i już sam nie wiem co wybrać. oczywiście interesują mnie używane sprzęty ponieważ mam na ten cel do przeznaczenia 200zł. Mam jeszcze jedno ptanie co bardzie się przydaje jak drukarka posiada duplex czy print serwer bo raczej za kwotę którą mam do wydania to dwóch opcji miała nie będzie, (jestem studentem). oczywiście dobrze żeby drukarka była tania w eksploatacji (tanie tonery).

znalazłem takie 2 przykładowe ale jeżeli macie jakieś inne modele godne polecenia to proszę o propozycje.

lepsza HP LaserJet P2015d
    np:
    http://olx.pl/oferta/drukarka-hp-laserjet-p20...arancja-6m-fvat-CID99-ID84EDz.html#dc87eb45f5
    vs
    HP LaserJet 1300
    http://allegro.pl/drukarka-hp-laserjet-1300n-1300-stan-bdb-i4892747863.html
  • Serwerowe OpowieściSerwerowe Opowieści
  • Poziom 23  
    Proponuje Lexmark E350 dn. Będzie miałai duplex i print serwer. Tani toner. Zaproponowałbym nowszą E360 ale ma drogie tonery. Ewentualnie jak już musi być HP, to 1320 lub 2300 będzie miał Pan all in one :D
  • Serwerowe OpowieściSerwerowe Opowieści
  • Poziom 12  
    Hp 1320 to zasadniczo to samo co hp p2015. Drukarki tanie w eksploatacji oraz serwisie. Hp 1300 to stary model, nie posiada duplexu oraz sieci. Nie mniej jednak 1300 były drukarkami bardzo niezawodnymi. Lexmarka bym sobie odpuścił. Ewentualnie brother hl5340d też będzie Pan zadowolony
  • Spec od drukarek