Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Naprawa baterii do telefonu komórkowego BL-4U

19 Gru 2014 14:47 1449 6
  • Poziom 2  
    Jestem laikiem w dziedzinie elektroniki i mam problem z baterią. Kupiłem w sklepie internetowym podającym się za sklep z autoryzacją firmy nokia ; baterię do telefonu komórkowego nokia Asha 311 o nazwie BL-4U. Jest to bateria litowo-jonowa o parametrach 1200 mAh. Postępowałem zgodnie z tym jak wyczytałem na Waszym forum : ładowałem ją 3 razy za każdym razem rozładowując do 0 ( tzn. kiedy telefon pokazywał , że słaba bateria i wyłączał się - tak rozumiem do zera). Telefon po każdym ładowanie miał bardzo krótki czas czuwania , padał po 24 do 30 godzinach . Poprzednia bateria trzymała ok. 7 dni a ta nowo zakupiona szybko się wyczerpywała ( w tym czasie były tylko 2 rozmowy telefoniczne ,ok. 12 minut razem) . Zgłosiłem to do sklepu gdzie zakupiłem baterię , poprosili abym ją im odesłał celem oddania jej do serwisu Noki . Tak też zrobiłem. Po 10 dniach odpowiedzieli , że reklamacja została przyjęta pozytywnie , że serwis wymienił w baterii układ elektryczny który padł . Sprawdzili po naprawie parametry baterii na testerze , które są teraz prawidłowe i baterię mi odesłali . Podłączyłem baterię do komórki i ponownie to samo a nawet gorzej , bo bateria trzyma zaledwie 20 godzin i pada . Odesłałem im ponownie baterię i czekam co teraz wymyślą.
    I tu moje pytanie , kto mnie nabija czy serwis , czy sklep , czy baterię można naprawić , tak wymieniając jakiś układ który jest w niej zamontowany ?
  • Poziom 35  
    Witam.