Witam,
Szukam od 2 dni rozwiązania mojego problemu niestety nigdzie nie mogę go znaleźć. Kilka dni temu stwierdziłem, że czas na
wymianę akumulatora, staruszek miał już 7 lat także tej zimy by nie przetrwał. Auto sprowadziłem z Niemiec jakieś 4 miesiące
temu także powoli wymieniam co trzeba.
Klemy odłączałem zaczynając od minusa, podłączając odwrotnie. Niestety po wymianie aku okazało się, że auto nie startuje.
Rozrusznik się kręci, pompa paliwa działa, bezpieczniki są całe. Przy długim (6-7sekundowym) kręceniu czuć woń paliwa. Zbiornik
jest pełen, tego samego dnia byłem na stacji paliw.
Z początku myślałem, że wcisnęli mi felerny aku ale po zamianie na poprzedni problem nie ustąpił. Centralny zamek działa
prawidłowo, immo odblokowuje się (stwierdzam to po lampce przy zamku, 2 kluczyka niestety nie posiadam).
Tak jak przyjechałem z pracy, zjadłem solidny obiad, zszedłem na dół, wymieniłem aku i już dalej nie mogłem pojechać. Podpiąłem
się pod VAGa i błędy są następujące:
Silnik
3 Faults Found:
18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low
P1602 - 35-10 - - - Intermittent
16502 - ...
P0118 - 35-10 - Intermittent
17978 - Moduł sterujący zablokowany
P1570 - 35-10 - - - Intermittent
Moduł komfortu
1330 Sterownik centralny funkcji komfort
uszkodzenie
1330 Sterownik centralny funkcji komfort
magistrala CAN brak sygnału - BŁĄD SPORADYCZNY
1333 Moduł sterujący drzwi lewy tył-J388
uszkodzenie
Klimatzyacja
1206 Sygnał zapłonu (obrotów) - brak
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
Co dziwniejsze z klimą żadnych problemów nie było, póki auto było na chodzie działała wyśmienicie. Błędy skasowałem, przy
kolejnych próbach rozruchu nie pokazały się żadne nowe.
Jakieś pomysły co to może być, co mogę jeszcze sprawdzić? Nie ukrywam, że w miesiącu radości, szczęścia i wydatków na prezenty
wolałbym ograniczyć koszty u elektryka do minimum.
Szukam od 2 dni rozwiązania mojego problemu niestety nigdzie nie mogę go znaleźć. Kilka dni temu stwierdziłem, że czas na
wymianę akumulatora, staruszek miał już 7 lat także tej zimy by nie przetrwał. Auto sprowadziłem z Niemiec jakieś 4 miesiące
temu także powoli wymieniam co trzeba.
Klemy odłączałem zaczynając od minusa, podłączając odwrotnie. Niestety po wymianie aku okazało się, że auto nie startuje.
Rozrusznik się kręci, pompa paliwa działa, bezpieczniki są całe. Przy długim (6-7sekundowym) kręceniu czuć woń paliwa. Zbiornik
jest pełen, tego samego dnia byłem na stacji paliw.
Z początku myślałem, że wcisnęli mi felerny aku ale po zamianie na poprzedni problem nie ustąpił. Centralny zamek działa
prawidłowo, immo odblokowuje się (stwierdzam to po lampce przy zamku, 2 kluczyka niestety nie posiadam).
Tak jak przyjechałem z pracy, zjadłem solidny obiad, zszedłem na dół, wymieniłem aku i już dalej nie mogłem pojechać. Podpiąłem
się pod VAGa i błędy są następujące:
Silnik
3 Faults Found:
18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low
P1602 - 35-10 - - - Intermittent
16502 - ...
P0118 - 35-10 - Intermittent
17978 - Moduł sterujący zablokowany
P1570 - 35-10 - - - Intermittent
Moduł komfortu
1330 Sterownik centralny funkcji komfort
uszkodzenie
1330 Sterownik centralny funkcji komfort
magistrala CAN brak sygnału - BŁĄD SPORADYCZNY
1333 Moduł sterujący drzwi lewy tył-J388
uszkodzenie
Klimatzyacja
1206 Sygnał zapłonu (obrotów) - brak
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
Co dziwniejsze z klimą żadnych problemów nie było, póki auto było na chodzie działała wyśmienicie. Błędy skasowałem, przy
kolejnych próbach rozruchu nie pokazały się żadne nowe.
Jakieś pomysły co to może być, co mogę jeszcze sprawdzić? Nie ukrywam, że w miesiącu radości, szczęścia i wydatków na prezenty
wolałbym ograniczyć koszty u elektryka do minimum.