Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Creative Inspire p5800 - Podłączenie SUBA do samochodu

Kloczeffsky 21 Gru 2014 19:33 5016 31
  • #1 21 Gru 2014 19:33
    Kloczeffsky
    Poziom 6  

Witam,
    jestem kompletnym laikiem co do elektroniki, kabelków itd

Chciałbym podłączyć SUBA z głośników Creative Inspire p5800 do samochodu.
    Mam zamiar uciąć wtyczkę z kawałkiem kabla od zasilacza lecz tu następuje pierwszy problem który kabel to będzie minus a który plus i potem gdzie to podpiąć? Do bezpiecznika jakiegoś czy bezpośrednio do akumulatora + zrobić włącznik i wyłącznik aby w czasie spoczynku odłączyć od niego prąd.
    Podłączam pomarańczowego jecka do radia i wystarczy? Czy coś jeszcze muszę robić? W radiu mam wyjście na 2 jecki

Pożyczam zdjęcie tych głośników z tego forum (mam nadzieję, że autor zdjęcia się nie obrazi :))

Proszę o wytłumaczenie bardzo prostym językiem :) Z góry dziękuję

0 29
  • #2 21 Gru 2014 19:42
    misterbociek
    Poziom 21  

Sub jest na 13,5V a w aucie jest jakieś 14V ale raczej nic się nie stanie. Kabelki podłącz obojętnie jak, jeden do masy czyli karoserii a drugi do plusa akumulatora używając jakiś włącznik żeby włączać i wyłączać to

0
  • #3 21 Gru 2014 19:46
    Kloczeffsky
    Poziom 6  

Nie jestem pewny ale w samochodzie u mnie z tego co ktoś mi mówił jest 12V.
    Ok, tam kupiłem wtyczkę, wiem która żyła to + a która to - i co dalej muszę zrobić?

0
  • #5 23 Gru 2014 10:56
    Kloczeffsky
    Poziom 6  

Właśnie siedziałem w garażu i nie zadziałał.

Podłączyłem jednym jeckiem z pomarańczowego (od basu) do czerwonego w radiu (do białego wejścia w radiu też próbowałem) i nic.

Zasilanie podłączyłem do tego samego kabla co radio (aby już nie przeciągać kabla do akumulatora) no i minus do masy.

Jednak nie chciało zadziałać. Tak jakby zasilenia nie dostawało.

0
  • #7 23 Gru 2014 11:19
    kon4770