Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

LG 42LB650V - Połączenie z pilotem

21 Gru 2014 23:02 22299 90
  • Poziom 8  
    Witam,
    Posiadam tv lg 42LB650V wraz z pilotem AN-MR500 Magic Motion.
    Parowanie przebiegło bez problemów, lecz np gdy pojawia się informacja na tv że są dostępne aktualizację i aby wybrać "tak" lub "nie" Magikiem już tego nie wybiorę i od tej pory pilot w zasadzie nie działa, po ekranie można jeździć jedynie kursorem lecz ani rolka, ok, volume, power nie działa. Pomaga jedynie albo wyjęcie baterii z pilota lub wył. tv, lecz za niedługo znów pojawia się ten sam problem. ( parowałem go od nowa kilkakrotnie lecz problem jest nadal)
    Czy wie ktoś co może być tego przyczyną ??
  • Poziom 8  
    Witam, mam ten sam problem, po chwili jak tylko pojawi się napis czy chce aktualizować oprogramowanie pilota, zawiesza się i nie działa. W dodatku sprawdzałem już dwa nowe piloty prosto z pudełka świeżo odpakowane i dzieje się tak samo. Dopiero po wyjęciu baterii i włożeniu od nowa tv rozpoznaje urządzenie. Daj znać kolego jak rozwiążesz ten problem, bo chyba trzeba będzie skontaktować się z serwisem.
  • Poziom 9  
    Mam ten sam problem z tym pilotem. Nic w necie nie znalazłem na ten temat. Nie wiem jak zaktualizować oprogramowanie hm. Może ktoś pomoże nam w te święta.Pozdrawiam
  • Poziom 8  
    Napisałem do konsultanta Lg, zobaczymy co odpowie.
  • Poziom 8  
    Witam,
    Rozmawiałem z dwoma różnymi konsultantami lg.
    Jeden stwierdził aby wymienić w sklepie pilot na nowy.
    Drugi zasugerował mi serwis LG który przyjedzie na miejsce gdzie znajduję się sprzęt. - Muszę jedynie podbić gwarancję w sklepie ponieważ bez tego serwis nie przyjedzie.

    Dodam że kupiłem 2 sztuki tych tv z różnych sklepów z dwoma pilotami Magic i w każdym jest ten sam problem.

    Nie pomaga próba aktualizacji tv ani powrót do ustawień fabrycznych/reset.

    Jeśli komuś uda się uzyskać jakieś rozwiązanie proszę o kontakt.
    pozdrawiam
  • Poziom 9  
    To chyba tym konsultantom coś się pokręciło jak jest dużo takich przypadków. Może wypuścili na rynek buble tych pilotów a nie ma żadnego info.
  • Poziom 8  
    No to ja również mogę przyłączyć się do postów powyżej. Ten sam pilot i TV LB650V. Nie potrafię znaleźć rozwiązania :(
  • Poziom 8  
    Też uważam że wypuścili partię bubli na rynek gdyż nikt wcześniej o takich problemach nie pisał.
    Wg mnie jest to wina pilota, gdyż patrząc na magica od przodu poprzez aparat np. w telefonie gdy wciskamy klawisze pojawiają się 2 czerwone diody przesyłające sygnał do tv, po info o aktualizacji sygnału już nie wysyła - zero reakcji.

    Pozostaje wzywanie serwisu
  • Poziom 1  
    Hej. Telewizor LG SMART TV 42LB650V z gratisowym pilotem Magic Motion zakupiłem 19.12.2014r. Problem ten sam. Przy zapytaniu o aktualizację niestety brak możliwości potwierdzenia pilotem Magic Motion. Jedyne wyjście wyjęcie baterii. Witam w klubie :/
  • Poziom 8  
    Jak na razie konsultant milczy, zgłoszenie reklamacyjne zgłoszone do LG, przez święta i nowy rok pewnie się to trochę przeciągnie zanim uzyskamy odpowiedź co jest nie tak. Widzę, że przybywa Nas coraz więcej. Piszcie jak ktoś znajdzie rozwiązanie, bo przyznam że jest to wkurzające.
  • Poziom 9  
    Jak komuś odpiszą z LG poproszę o info.
  • Poziom 8  
    Dzisiaj dzwoniłem do LG i powiedzieli że pilot jest uszkodzony mam zgłosić się do sprzedawcy w celu wymiany.
  • Poziom 9  
    Czyli sprzedawali TV i dodawali wadliwe piloty. Dobre podejście . Mój zakupiony był w Media Expert a Wasze?
  • Poziom 8  
    Jeden też mam z mediaexpert i może dziś pojadę spróbować go wymienić (ciekawi mnie czy będą skłonni dać nowy czy gwarancja itd.)
    Drugi mam ze sklepu electro.pl i tu chyba jedynie wysyłka://
  • Poziom 8  
    Ja kupiłem online przez Mediaexpert. Wszystko wskazuje na to ze to wina softu TV albo pilota bo do czasu wyświetlenia okna z zapytaniem o aktualizacje wszystko działa normalnie.
  • Poziom 2  
    Wiedzę że nie tylko ja mam wadliwy produkt.. Przed świętami zakupiłem TV w media ekspert i dostałem tego pilota za 1 zł. Dzisiaj wybieram się do nich wyjaśnić tą sprawę.
  • Poziom 9  
    Widzę, że jestem w klubie. Kupiłem telewizor LG 42LB650V z dołączonym pilotem Tv LG AN-MR500 Magic Motion w ELECTRO.pl. Opisany wyżej problem pojawił się od samego początku. Jeśli ktoś uzyska pomoc, wyjaśni problem to proszę o informację.
  • Poziom 8  
    No to jest już nas 7-miu :)
    Ciekawi mnie fakt że zgłaszają się tylko użytkownicy TV 42"
  • Poziom 2  
    Ale dziwny zbieg okoliczności że wadliwe produkty dodawane były po 1zł. Dzwoniłem na infolinie media ekspert i Pani kazała zgłosić reklamacje przez ich formularz na stronie. Ciekawe również czy to wina pilota czy może TV?
  • Poziom 9  
    Witam. Ja też mam dokładnie ten sam problem z tym zestawem ( ten tv z tym pilotem) zakupiony w ELEKTRO.pl
  • Poziom 8  
    Mój zakupiony w media expert, jutro jade do sklepu wyjaśnić sprawę, ale wydaje mi się, że to nie jest wina pilotów chyba że wadliwej całej serii. Ja mam dwa nowe piloty i dzieje się dokładnie tak samo z każdym. Stawiam na soft telewizora, poszła masówka przed świętami, dobra cena tv rozchodził się jak świeże bułeczki, Lg poszło na ilość wgrany nie przetestowany dobrze soft webos i oto mamy problem. Proszę piszcie jak tylko ktoś czegoś się dowie.
  • Poziom 8  
    Dziś byłem w media expert z pilotem, wyjaśniłem co się dzieje i powiedziałem że konsultant LG nakazał wymianę pilota na nowy. Pani stwierdziła że nie ma problemu i wymienią mi pilot na miejscu na nowy lecz nie w tej chwili ponieważ nie mają ich na stanie i zaprosiła mnie po nowym roku.

    Jeśli to oczywiście wina pilota:)))
  • Poziom 8  
    Witam, wróciłem właśnie z media expert, mojego pilota testowalismy na dwóch modelach lb650v i lb670v. Na tym drugim nie było żadnych problemów, natomiast w momencie użycia go z telewizorem 650V pilot sie zawiesił, czyli problem o którym tutaj piszemy. Pracownik sklepu, wylączył z sieci tv, na chwilę, potem użył dwóch przycisków strzałki back i taki domek przytrzymał 5 sekund aby wyrejestrować pilota, a następnie przytrzymał joystick 5 sekund aby na nowo zarejestrować. Od tej chwili pomogło i było wszystko ok. Przyjechałem do domu zrobiłem u siebie to samo i działa. Na razie pilot jest ok. działa jak należy, zobaczymy jak długo. Zróbcie tak samo i piszcie jaki efekt.
  • Poziom 8  
    U mnie to nie daje żadnej poprawy...dalej to samo...
    A w chwili gdy wyskoczy komunikat o aktualizacji już nawet nie idzie go na nowo sparować.
  • Poziom 8  
    Heh, jaka ciekawostka, ten pilot który wziąłem do sklepu i jakby został zaktualizowany przez telewizor LB670V działa mi teraz bez problemu. Natomiast jak wcześniej wspominałem mam drugiego takiego samego pilota i on wiesza się zgodnie z opisywanym problemem. Wniosek więc, ze te piloty trzeba zaktualizować przez telewizor model wyższy, nasz nie ma, albo po prostu nie chce pobrać takiej aktualizacji dla pilota magic bo od razu się wiesza i przestaje działać.
  • Poziom 8  
    Hehe, a to ciekawostka :)
    Byc moze po nowym roku pojawi sie nowy soft do TV i pilot zadziała....?
  • Poziom 1  
    No cóż - dołączam do grona - te same objawy , ten sam zestaw - reklamacja do Media Expert wysłana - czekam
  • Poziom 2  
    to ja się przyłączę z tym samym problemem..
  • Poziom 9  
    Witam, miałem ten sam problem. Zrobiłem to samo co muziko. Poszedłem do salonu i zaktualizowałem swojego pilota na wyższym modelu TV i teraz pilot śmiga.
  • Poziom 8  
    Witam,
    Tak jak muziko i koras1988 udałem się do media expert z dwoma pilotami, zaktualizowałem je na 42lb670v i 47lb670v.
    W domu wyrejestrowanie i ponowne zarejestrowanie pilota i wszystko chodzi jak powinno nareszcie:)))