witam
na poczatku napisze ze przeszukałem forum i znalazłem podobne tematy ale moj przypadek jest chyba inny.
opisze problem od poczatku.
xp 2.0 hdi 90 km jest z 2005 roku z systemem wtryskowym bosch.
jest po wymianie filtra paliwa na bosch
jakieś 500 km temu podczas jazdy auto zgasło po czym zapaliło dopiero po ok 5 ciu minutach . potem był spokój aż znowu zgasło i ciężko paliło ale zapaliło tak było parę razy . podłączyłem lexie i pokazało ze zwarcie jest na zaworze egr i 2-gi błąd zwarcie na świecach żarowych . nie mam pojęcia dlaczego to pokazało bo samochód chodził bez zarzutu palił mało i za każdym razem.
ale do tematu problem powtarzał sie parę razy aż w końcu wymieniłem filtr paliwa na nowy Manna, dodam ze w filtrze była może ze 3 - 4 opiłki metalu . po wymianie tego filtra auto jeździło dobry tydzień ok 100 km i zdechło w ciągu 1 go km aż 2 razy . podłączyłem lexie i pokazało te dwa błędy co wymieniłem wyżej i dodatkowo niskie ciśnienie w układzie paliwowym.
no i nastał dzień kiedy zapaliłem auto po chwili zgasł i już nie zapalił błędy te same sprawdziłem czy pompka podaje paliwo zdejmując przewód co idzie do filtra i nic cisza i nic nie leci . nie jestem pewien czy to pompka,gdzieś wyczytałem żeby podłączyć na krotka do bezpiecznika nr 25 plus ale nie mogę go namierzyć.
proszę o rade czy to na 100 procent pompka bo wiadomo jaki jest dostęp do niej a nie chce na darmo się narobić
dziekuje z gory za wszystkie odpowiedzi
na poczatku napisze ze przeszukałem forum i znalazłem podobne tematy ale moj przypadek jest chyba inny.
opisze problem od poczatku.
xp 2.0 hdi 90 km jest z 2005 roku z systemem wtryskowym bosch.
jest po wymianie filtra paliwa na bosch
jakieś 500 km temu podczas jazdy auto zgasło po czym zapaliło dopiero po ok 5 ciu minutach . potem był spokój aż znowu zgasło i ciężko paliło ale zapaliło tak było parę razy . podłączyłem lexie i pokazało ze zwarcie jest na zaworze egr i 2-gi błąd zwarcie na świecach żarowych . nie mam pojęcia dlaczego to pokazało bo samochód chodził bez zarzutu palił mało i za każdym razem.
ale do tematu problem powtarzał sie parę razy aż w końcu wymieniłem filtr paliwa na nowy Manna, dodam ze w filtrze była może ze 3 - 4 opiłki metalu . po wymianie tego filtra auto jeździło dobry tydzień ok 100 km i zdechło w ciągu 1 go km aż 2 razy . podłączyłem lexie i pokazało te dwa błędy co wymieniłem wyżej i dodatkowo niskie ciśnienie w układzie paliwowym.
no i nastał dzień kiedy zapaliłem auto po chwili zgasł i już nie zapalił błędy te same sprawdziłem czy pompka podaje paliwo zdejmując przewód co idzie do filtra i nic cisza i nic nie leci . nie jestem pewien czy to pompka,gdzieś wyczytałem żeby podłączyć na krotka do bezpiecznika nr 25 plus ale nie mogę go namierzyć.
proszę o rade czy to na 100 procent pompka bo wiadomo jaki jest dostęp do niej a nie chce na darmo się narobić
dziekuje z gory za wszystkie odpowiedzi