Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Overmax Vertis AIM zepsyty a zabezpieczenie aplikacji

Paweł1000 27 Gru 2014 15:10 852 2
  • #1 27 Gru 2014 15:10
    Paweł1000
    Poziom 23  

Z góry przepraszam jak już coś było na ten temat ale nie bardzo mogłem nic znaleźć. Dodam jeszcze że w sprawach GSM jestem zieloniutki, za co tez z góry przepraszam.
    Teraz opiszę problem: mam fona Overmax Vertis AIM (5" 8GB 4x1.2 Quad Core 8 Mpx Dual SIM itd), jak z kimś rozmawiam to ja nie słyszę żadnych zakłóceń itp, natomiast mój rozmówca często zgłasza jakieś szumy szmery zakłócenia wyciszenia przerwy w rozmowie itd tak że słabo albo w ogóle mnie nie słyszy, dzieje się tak nie przez cały czas rozmowy tylko chwilami nieraz trochę dłużej. Telefon jest na gwarancji, więc chcę go zareklamować (kupiony był w REALU), tylko sęk w tym że mam tam zainstalowana grę SWAMP ATTACK, grę ukończyłem kupiłem już wszystkie bronie wszystkie maksymalnie ulepszyłem, kupiłem wszystko co było do kupienia, co było bardzo czasochłonne bo trwało kilka miesięcy intensywnej pracy. Gra mimo że ją ukończyłem czekam na nowe lewele, które zapewne za jakiś czas się ukażą.
    Telefon chcę oddać do serwisu, ale boję się że pierwsze co zrobi serwis to postawi system od początku, więc stracę swoje dotychczasowe zakupy w grze.

1. Czy jest jakaś możliwość zabezpieczenia wszystkich ustawień gry, może jest możliwość przeniesienia wszystkich ustawień z gry na inny tel. (kupiłem myPhone z Biedronki na nowszym Androidzie)?
    2. Co może być zepsute w moim telefonie i jak się za to zabierze serwis?

0 2
  • #2 29 Gru 2014 13:24
    nemo333
    Poziom 28  

Jest opcja backupu danych aplikacji na serwerach Google ale nie zawsze działa dobrze więc nie polecam ;)