Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Schemat blokowy i objaśnienie kodu.

Marijusz44 28 Gru 2014 16:28 912 7
  • #1 28 Gru 2014 16:28
    Marijusz44
    Poziom 6  

Witam.
    Muszę narysować schemat blokowy do danego programu ale zbytnio nie wiem jak się do tego zabrać, jestem początkujący w te klocki więc proszę o pomoc.

Tu wrzucam kod;

Kod: cpp
    Zaloguj się, aby zobaczyć kod

0 7
  • #2 28 Gru 2014 17:04
    Defice
    Poziom 25  

Zadanie raczej proste, ale tradycyjnie nie obejdzie się bez klasyka. Pokaż do umiesz, a ktoś sprawdzi co jest źle, rysowałeś już kiedyś jakiś algorytm? Jeśli tak, to zadanie proste. Rozbij sobie problem na mniejsze, najpierw narysuj schematy dla funkcji. Czyli twoje a,b,c itd.

Muszę jednak zapytać skąd taki program (dziwna dość konstrukcja)?

Jak już będziesz miał rozrysowane poszczególne funkcję, zabierz się za program główny, tam już nie będziesz musiał się martwić funkcjami, umieścisz je w specjalnym bloku.

Jeśli natomiast to będzie twoje pierwsze starcie z rysowaniem algorytmu, to łatwo nie będzie. Może powinieneś pomyśleć nad zmianą kodu, po tym jak narysujesz od nowa nieco lepszy algorytm?

0
  • #3 28 Gru 2014 22:29
    Marijusz44
    Poziom 6  

Ogólnie rzecz biorąc to jestem na pierwszym semestrze studiów informatycznych i dostałem takie zaliczenie. Przy pomocy kolegi jakoś napisaliśmy ten kod, ale ja dalej zbytnio nie kumam o co tam chodzi. Wcześniej jakieś proste schematy rysowałem ale ten jest już trochę skomplikowany jak dla mnie. Próbowałem jakoś to rozrysować, ale
    słabo mi to idzie.

To treść zaliczenia:

A o to moje próby rysowania:

0
  • #4 29 Gru 2014 21:38
    Defice
    Poziom 25  

Wrzuć ten schemat narysowany chociaż w Paincie, albo najlepiej w jakimś programie typu Diagram Designer.

0
  • #5 29 Gru 2014 22:19
    Marijusz44
    Poziom 6  

Malarzem to ja nie jestem ale proszę

0