Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
PCBway
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Co zrobić helikopter, samolot, łódkę/motorówkę czy samochodzik rc?

28 Gru 2014 19:24 1038 18
  • Użytkownik usunął konto  
  • PCBway
  • PCBway
  • Poziom 11  
    Artur k. napisał:
    Za 200zł to Ty nawet pół porządnej aparatury nie kupisz...

Artur ;) Jak ktoś powiedział:

Cytat:
    Nie możliwe, ale nie niewykonalne.

Wiec jeśli kolega nie chce mieć czegoś "profesjonalnego" i idealnego to coś można pomyśleć.

Jak kolega ma mikro-kontrolery i programator lub Arduino to można pomyśleć, ale to dużo zabawy. Jak masz czas na naukę i nie zniechęcisz się, oraz dozbierasz (pieniędzy) trochę to całkiem fajny model może wyjść. Nie znam się do końca, ale wiem że da się zrobić.

I jeszcze pomysł przed wysłaniem wpadł mi pomysł, że możesz jeszcze przerobić sobie jakieś zdalnie sterowane autko które masz tylko w sumie: Po co? ;)
  • Admin grupy audio
    Pomysłowy napisał:
    I jeszcze pomysł przed wysłaniem wpadł mi pomysł, że możesz jeszcze przerobić sobie jakieś zdalnie sterowane autko które masz tylko w sumie: Po co?

Kolego Pomysłowy - nie bądź taki pomysłowy. :)
    Jakby autor miał autko to by w tytule nie było takiego pytania:

Cytat:
    Co zrobić helikopter, samolot, łódkę/motorówkę czy samochodzik rc?
  • Poziom 11  
    Ale z tego co zrozumiałem on chce coś zrobić, ale nie wie na co się zdecydować, a z tego co wiemy to możemy się domyślać no, ale dobrze mój pomysł nie był idealny ;) Przepraszam ;)
  • Admin grupy audio
    No chce zrobić coś, ale po co miałby robić samochodzik RC gdyby już miał?
    Ja wiem, że w tym dziale trochę dalej jest taki temat, którego autor chce zrobić wzmacniacz ze wzmacniacza, ale to są raczej sporadyczne przypadki. :)
  • Poziom 11