Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jaki telewizor do salonu - Do 6000zł ?

wiecies 29 Gru 2014 10:24 360 1
  • #1 29 Gru 2014 10:24
    wiecies
    Poziom 1  

Witam wszystkich użytkowników. Jestem tutaj nowy, ale też nie mam doświadczenia w doborze telewizora. Dlatego będę wdzięczny za każdą pomoc.

Na bazie wytycznych spróbowałem zdefiniować potrzeby:

1. Jak duże jest pomieszczenie w którym ma być telewizor ? 4x6.5 m2=26m2;
    2. Jak daleko siedzimy od ekranu telewizora ? 4.5m (po przekątnej);
    3. Ile osób zasiada przed telewizorem ? Maksymalnie 3, przeważnie 2.
    4. Czy siedzimy na wprost ekranu czy również bokiem do ekranu? Na wprost, ewentualnie pod lekkim kątem;
    5. Telewizor ma stać czy ma wisieć ? Będzie stał;.
    6. Jak słońce świeci w pokoju ? Wprost na ekran pada światło ze wschodu, drugie okno od południa;
    7. Jaki masz obecnie telewizor ? LCD 42'';
    8. Co chcemy aby telewizor posiadał ? funkcję smart, minimum 3 wejścia HDMI, możliwie najwyższej jakości obraz i dźwięk, bezproblemowe odtwarzanymi filmów z HDD, pendrive na USB. Bardzo mile widziane nagrywanie na pendrive lub HDD zewnętrzny programu różnego od aktualnie oglądanego;
    9. Jaki sygnał będzie podłączony do telewizora: ( 4K, HD, SD ) ? Antena, naziemna telewizja cyfrowa;
    10. Jakie urządzenia będą podłączone do telewizora ? Pendrive'y, HDD, smartfon, tablet, Internet;
    11. Ile godzin dziennie będzie pracować telewizor ? 5-6 h
    12. Preferujesz matrycę matową czy błyszczącą ? Przyzwyczaiłem się do matowej i chyba bym przy takiej został.
    13. Jaki rodzaj programów oglądasz najczęściej ? Publicystyczne, filmy;
    14. Czy zamierzasz korzystać z internetu na ekranie telewizora ? Tak, głównie filmy;