Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

TV dla fotografującego, 46-55 cali, do 4000

zywczok6 30 Dec 2014 08:22 1755 28
    zywczok6
    Level 10  
    Jestem osobą zajmującą się fotografią, dlatego dość mocno zwracam uwagę na obraz. Prawdopodobnie będzie się zdarzało że potencjalnym klientom będę prezentował swoje prace na ekranie tv, czy też znajomym pokazać swoje prace o wiele wygodniej na dużym ekranie. Stąd dużą uwagę zwracam na obraz, tj. kolory i czerń (chętnie bym go poddał kalibracji).
    TV będzie podpięty pod TV dlatego szczególnej uwagi do funkcji smart nie przywiązuję (zresztą myślę że są do siebie zbliżone funkcjonalnością), jedynie jakoś panas mnie zaciekawił paroma funkcjami.
    Zapoznałem się z rynkiem, tematami, opiniami i zwróciłem uwagę na 3 modele
    sony 50 kdl w829
    panasonic 50 z as650
    phillips z ambilightem

Co do tej ostatniej opcji, ambilight wygląda bardzo ciekawie ale... do prezentacji zdjęć nie wiem czy będzie miał sens, a po za tym tv będzie wisiał między szafkami we wnęce o szerokości 120cm. Światło zostanie odbite przez białe szafki i nie da tego efektu jak na pustej ścianie.
    Z Sony słyszałem coś o problemie z zasilaczem zewnętrznym w przypadku wieszania go na ścianie.
    Może powinienem zwrócić uwagę na jeszcze jakąś markę, model?
    No i oczywiście tv bedzie używany na co dzień domowo, w tym także do sporadycznego grania (zbliża się premiera wiedźmina ;) nie wiem jak wypada kwestia input lag i czy to ma aż tak duże znaczenie)

1. Jak duże jest pomieszczenie w którym ma być telewizor? 4,5 x 3 (tv na dłuższej ścianie)
    2. Jak daleko siedzimy od ekranu telewizora? 2,5-2,7m
    3. Ile osób zasiada przed telewizorem? 1-3
    4. Czy siedzimy na wprost ekranu czy również bokiem do ekranu? raczej na wprost