Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

ASUS Notebook N71Vn/N71Vg Seri - Zawiesza się po krótkim użytkowaniu

yogurtt 30 Dec 2014 15:20 837 6
    yogurtt
    Level 2  
    ASUS Notebook N71Vn/N71Vg Series
    Intel Core 2 Duo T6600 2.20GHz
    RAM 4 GB
    Geforce 220M

Windows 7 64x

Problem pojawił się dziś zaraz po formatowaniu obydwu dysków (oddaje laptopa tacie i chciałem go przygotować do ponownego użytkowania). W trybie normalnym zawiesza się po paru minutach. Mogę jedynie ruszać myszką. Nie znam się za bardzo na komputerach, ale zdobyłem te pliki txt (OTL, extras), które wszyscy wklejają.

Za pierwszym razem nie miałem problemu z zainstalowaniem wszystkich sterowników, flashplayerow, skype itd. Gdy problem się pojawił dopiero po uruchomieniu filmu, myślałem, że jest to jednorazowy błąd. Gdy powtórzył się po raz 3 po raz kolejny sformatowałem laptopa. Niestety to nie pomogło, a nawet pogorszyło sprawę, bo nie mogę prawie nic zainstalować z powodu tego "błędu".
    Dodam, że przed formatowaniem laptopa wszystko było ok. Działał prawidłowo. Posiadał jedynie jakiegoś wirusa.
    Acorus 20
    Level 43  
    Odinstaluj Trend Micro\Internet Security. Otwórz notatnik systemowy i wklej:

Quote:
    HKLM\...\Run: [NvCplDaemon] => RUNDLL32.EXE C:\Windows\system32\NvCpl.dll,NvStartup
    HKLM\...\Run: [UfSeAgnt.exe] => C:\Program Files\Trend Micro\Internet Security\UfSeAgnt.exe [1022904 2010-02-23] (Trend Micro Inc.)
    HKLM-x32\...\RunOnce: [wextract_cleanup0] => rundll32.exe C:\Windows\system32\advpack.dll,DelNodeRunDLL32 "C:\Users\Andrzej\AppData\Local\Temp\IXP000.TMP\"
    Startup: C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup\tmchlang.lnk
    ShortcutTarget: tmchlang.lnk -> C:\Program Files\Trend Micro\Internet Security\TmChLang.exe (Trend Micro Inc.)
    U3 tmlwf; No ImagePath
    U3 tmwfp; No ImagePath
    EmptyTemp: