Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Serwerowe OpowieściSerwerowe Opowieści
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Mikrofon do nagrywania w domu C1 XENYX 802

30 Gru 2014 16:25 2256 21
  • Poziom 6  
    Witam!
    Planuję zakupić sprzęt do nagrywania (w domu). Będzie to mój pierwszy sprzęt i dlatego chciałbym się poradzić :)

≥ Co możecie powiedzieć o mikrofonie C1?

Wraz z tym mikserem Behringer xenyx 802?

≥ Oraz co muszę zrobić (np. jakie kabelki zakupić), aby móc nagrywać i np. zapisywać swoje nawijki na komputerze?

Ps.: Dodam, że jestem naprawdę w tym zielony, więc jakbyście mogli nie używać jakiś trudnych nazwy tylko po prostu chociaż link dać, byłbym bardzo wdzięczny :D

Gatunek: Rap
  • Serwerowe OpowieściSerwerowe Opowieści
  • Pomocny post
    Poziom 23  
    Losodiro napisał:
    ≥ Co możecie powiedzieć o mikrofonie C1?

Są ludzie niedoświadczeni, którzy zachwalają. Generalnie różnica między mikrofonem typowo elektretowym takim jak np w słuchawkach "z mikrofonem" a tym jest bardzo duża. C1 na pewno będzie bardziej czuły w całym zakresie częstotliwości.

==Mikrofon C1
    Generalnie, jako, że jest to mikrofon klasy hmm chyba najsłabszej z rodziny pojemnościowych, cudów tu nie ma. Słabe przetwarzanie nagłych skosków ciśnienia akustycznego, które można wyczuć spokojnie na sybilantach czyli głoskasz typu sz,cz itd. Ogólnie brzmi on troche metalicznie i zdecydowanie mało naturalnie ale oczywiście wszystko jest względne i wymaga doświadczenia by porównywać. Do tego szumy na wysokim poziomie. Wszystko się sprowadza do tego, że ścieżka nagrana tym sprzętem będzie wymagała bardzo wielu dość zaawansowanych metod obróbki aby efekt był w miarę zadowalający.

==Mikser
    Generalnie myśląć o mikrofonie i dalszym torze - potrzebujesz przedwzmacniacza. Ten Xenyx ma w sobie przedwzmacniacz, do tego zasilanie phantom które powinno dobrze zasilić mikrofon pojemnościowy.