Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Toyota Yaris 2000o - toyota yaris 1.0 problem P0340

31 Dec 2014 10:09 5430 14
  • Level 11  
    Witajcie mam problem z toyota gdyz ciagle swieci sie ten oto blad a pojawil sie po czyszczeniu silnika po tym jak wyskoczylo brak cisnienia oleju. Rozrzad ustawiony na znakach fabrycznych i dalej to samo. Jak jest zimny pracuje rowno ale gdy tylko sie zagrzeje to faluje na obrotach skaczac od 500 do 700. Gdy tylko uda sie skasowqc blad to auto samo sobie gazuje na 2000 obrotów i blad sie zapala. Podczas jazdy ma sie wrazenie ze jest strasznym mulem po sprawdzeniu świec wynika ze jest kiepski sklad moeszanki bo sa czarne. Pomóżcie bo juz tydzien walcze z autem i kicha.
  • Level 42  
    Cysiek89 wrote:
    blad a pojawil sie po czyszczeniu silnika

    W jakim sensie to czyszczenie było, co było robione...
    Cysiek89 wrote:
    P0340

    Jak podajesz błąd to podajesz pełny opis i czym "czytane"
  • Level 39  
    P0340 "Czujnik położenia wału rozrządu - usterka"
  • Level 11  
    Wiec tak po czyszczeniu miski olejowej z syfu jaki się zebrał z całego silnika oraz po wyjęciu pompy oleju która tez została wyczyszczona. Tak jak kolega napisał błąd P0340 czujnik wałka rozrządu tylko na rożnych komputerach rożnie opisany: błąd obwodu inny wadliwe działanie zaś inny coś innego.
  • Level 30  
    Cysiek89 wrote:
    Tak jak kolega napisał tylko na rożnych komputerach rożnie opisany bo błąd obwodu inny wadliwe działanie zaś inny coś innego.

    Ktoś rozumie to zdanie ?
  • Level 11  
    chodzi o opis błędu. tak ciężko się domyślić...
  • Helpful post
    Level 30  
    cysiek, jesli przed manewrami które opisałeś było dobrze to znaczy że rozrząd jest źle ustawiony.Może też być uszkodzony system vvti z powodu syfiastego oleju który coś zapchał lub rozciągnięty łańcuch.To wszystko można sprawdzić.Jest też możliwe że problem leży w wiązce lub wtyczce czujnika i od tego najlepiej zacząć.
  • Level 11  
    Właśnie predzej system niż łańcuch bo już 6 raz go sprawdziłem i jest ustawiony na znaki serwisowe. Chyba że aż tak by sie nagle wyciągnął bo wcześniej sie nic nie świeciło ale sam sobie gazował. Właśnie nie wiem jak sprawdzić czujnik gdyż jest sterowany masa. A boję sie zalać preparat do czyszczenia systemu oleju bo może spowodować wycieki oleju. A dziwne też jest że po odpięciu czujnik i odpaleniu auta trzyma obroty 2 tys. A gdy wepne wtyczke to obroty spadają na 700.
  • Level 42  
    Cysiek89 wrote:
    gdyż jest sterowany masa.

    Chyba po prostu nie rozumiesz jak to wszystko działa....trzeba trochę poczytać...
    Cysiek89 wrote:
    tylko na rożnych komputerach rożnie opisany: błąd obwodu inny wadliwe działanie zaś inny coś innego.

    Sam widzisz, że to nie takie proste, tylko odczytać błąd....
  • Level 11  
    No właśnie ten system jest dziwny. Dlatego tez szukam porady tutaj wlasnie by jakos dojsc co sie stalo. Kilka osob ogladalo lancuch i odpowiedz byla taka sama ze jest dobry.
  • Level 30  
    Stan łańcucha poznasz jak porównasz jego długość z nowym.Różnica w długości o pół długości ogniwka to już bardzo dużo.
  • Level 11  
    wiesz tylko przed tym jak wyskoczyło ciśnienie oleju wszystko działało żadnego błędu, to chyba nie bardzo łańcuch.
  • Level 30  
    sprawdź wiązkę,podmień czujnik,coś wyeliminuj żeby zawęzić listę podejrzanych.
  • Level 11  
    czujnika nie ma nigdzie w pobliskich auto złomach. Sprawdzę połączenie między czujnikiem a komputerem czy jest przejście. Ale gdyby nie było to by nie reagował na odpięcie go tak jak pisałem wcześniej.
  • Level 11  
    wyjasniło się wszystko winą była zamiana zębatki czujnika.