Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

SAMSUNG np350u2A-A02PL - Nie działa klawiatura i touchpad w windowsie...

pillproof 01 Sty 2015 22:18 1101 21
  • #1 01 Sty 2015 22:18
    pillproof
    Poziom 9  

Mam ten sam problem co w zamkniętym już temacie:
    https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t=2431989&mark=topic

ale nie znam się za bardzo na rejestrze i nie umiem sprawdzić co się tam dzieje w moim netbooku.
    Touchpad i klawiatura nie działa w Windowsie- tylko w biosie, o ile wejdę do niego przez klawiaturę dodatkową.
    Zaczęło się nagle- przepaliła się jakaś płytka od zasilania, została wymieniona, ale w serwisie stwierdzili, że teraz nie działa właśnie klawiatura i touchpad.
    Zrobiłam format dysku i reinstalację systemu (windows 7) ale klawiatura i touchpad dalej nie działają... Mam samsunga np350u2A-A02PL. Bardzo proszę o pomoc... w punkcie napraw laptopów nie umieją nic z tym zrobić... a netbook już nie jest na gwarancji.

0 21
  • #2 01 Sty 2015 22:23
    sosarek
    Poziom 43  

Skoro po interwencji serwisu uszkodzeniu uległy inne komponenty na Twoim miejscu starałbym się o wymianę uszkodzonej płyty głównej na ich koszt, lub usunięcie usterki przez nich.

0
  • #3 02 Sty 2015 11:58
    pillproof
    Poziom 9  

Problem w ty, że do serwisu oddałam netbooka, który był wyłączony, bo się przepaliła płytka od zasilania i faceci twierdzą, że po wymianie na nową wyszły inne uszkodzenia spowodowane przepaleniem. Nie mam im jak udowodnić, że było inaczej, dlatego próbóję się dowiedzieć jak można to naprawić.

Myślisz, że płyta główna poszła? W biosie klawiatura działa...

0
  • #4 02 Sty 2015 12:03
    sosarek
    Poziom 43