Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jaki Blu-Ray z wbudowanym wzmacniaczem

Piotrek84r 02 Sty 2015 12:26 2850 13
  • #1 02 Sty 2015 12:26
    Piotrek84r
    Poziom 11  

Witam serdecznie
    Zastanawiam się nad zakupem Blu-raya z wbudowanym wzmacniaczem, do tej pory miałem kino domowe LG 5.1 nie pamiętam modelu - lecz to nawet nie istotne kosztowało ok 1000-1200 było to tak dawno że już nie pamiętam, i teraz chciał bym zakupić Blu-ray nie znam się kompletnie na tym i jak odróżnić te ze wzmacniaczem od tych bez (na pewno wielkością). Mój Lg-k nie nadaje się już nawet jako wzmacniacz więc sam odtwarzacz nie wystarczy. Nie jestem jakimś megafanem krystalicznie czystego dźwięku, a głośniki które posiadam chcę wykorzystać(przerobienie końcówek to nie problem), więc prosty sprzęt mi wystarczy. Prosił bym o przytoczenie takich odtwarzaczy z niskiej oraz średniej półki cenowej. Budżetu nie podam bo nie wiem po ile takie Blu-Raye w ogóle chodzą.
    Pozdrawiam

EDIT
    Czy jeśli bym się może kiedyś zdecydował na amplituner + Blu-ray to :
    http://www.yamaha-audio.pl/index.php5?theme=pricelist&task=print_product&product_id=9336 po podłączeniu do amplitunera (z wyjściem 5.1) przez optykę dźwięk 5.1 był by prawdziwy czy amplituner odtwarzał by tylko 5.1 z podzielonego stereo czy jak to się tam zwie. Oczywiście przy odtwarzanym filmie z dźwiękiem 5.1. Oraz czy jeśli mam odtwarzacz 3D tv też musi być 3D czy tv wyświetli to co dostanie. jaka była by różnica w odtwarzanym filmem 3D z tv3d a zwykłym tv.

0 13
  • Pomocny post
    #2 02 Sty 2015 15:04
    k52
    Poziom 32  

Bałagan w Twoim opisie, oj duży.