Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

TP-Link, Karta sieciowa "Połączenie sieci bezprzewodowej" nie ma...

Ossakowski 03 Jan 2015 16:42 1044 9
  • #1
    Ossakowski
    Level 7  
    Witam !

    Mam problem z połączeniem sieciowym mojego komputera. Sprawa wygląda następująco:

    Z internetem łączę się poprzez TP-Link wireless USB. Ruter też TP-Link (ale nie wiem dokładnie jaki model). I... czasem internet jest... a czasem go niema. Gdy go nie ma podczas windowsowej diagnozy problemu wyskakuje "Karta sieciowa[połączenie sieci bezprzewodowej] nie ma poprawnej konfiguracji protokołu IP" a żeby było weselej problem znika (zwykle po jednym dniu) żeby znów pojawić się w najmniej oczekiwanym momencie. Czyszczenia konfiguracji pamięci SSID z pamięci komputera już próbowałem.

    Resetowałem ruter wiele razy i nic to nie dało w TCP/IPv4 adres IP uzyskiwany jest automatycznie DNS też. Posiadam Windows 7. Przekopałem internet już i nie znalazłem rozwiązania więc proszę o szybką pomoc ! Z góry dziękuję !
  • #2
    hirobrin
    Level 8  
    Masz połączony adapter TP-Link USB do jakiejś sieci Wi-Fi ?
  • #3
    sosarek

    Level 43  
    Modele obu urządzeń (znajdują się na nich)?
    Internet od jakiego operatora?
    Przy połączeniu kablowym dzieje się to samo?
  • #4
    Ossakowski
    Level 7  
    Tak mam połączony z "moją" siecią i właśnie wtedy problem występuje i nie próbowałem się z innymi łączyć.

    Model rutera: TL-WDR3500 albo N600 Dual Band Router, "znajdują się na nich" możesz jaśniej ?
    Internet mam od TELICO
    Nie posiadam kablowego połączenia jednak teraz co ciekawe siedzę na innym komputerze i normalnie jestem z tą siecią połączony.

    Dodano po 2 [minuty]:

    aa i model Adaptera USB: TL-WN725N_TL-WN723N Driver
  • #5
    sosarek

    Level 43  
    W routerze masz włączone DHCP?
    W takim razie spróbuj zdobyć kabel i połącz nim komputer/laptopa z routerem i sprawdź czy problem się powtarza.
    Jeśli już to siedzisz "przy komputerze" - w jaki sposób jest on połączony z routerem?
  • #6
    Ossakowski
    Level 7  
    DHCP jest włączone (z tego co mówi komenda ipconfig/all)

    Laptop na którym siedzę łączy się przez wbudowaną kartę sieciową

    Dodano po 3 [minuty]:

    Problem występuje tylko na komputerze stacjonarnym na którym mam ten Wireless TP-Link Adapter USB cały... Na laptopie z którego obecnie korzystam ten problem nigdy nie wystąpił..
  • #7
    sosarek

    Level 43  
    Masz sprawdzić ustawienia DHCP routera (wejść na jego stronę konfiguracyjną, znaleźć odpowiednią opcję i powiedzieć co jest tam ustawione).
    Filtrowanie MAC włączone czy wyłączone?
    Skoro "siedzisz" na laptopie to jak z niego korzystasz? Polski jest aż tak trudny? Łączy się przez którą wbudowaną kartę - za pomocą kabla ethernet czy bezprzewodowo?
    Do tej pory nie napisałeś czy urządzenie do którego podpięta jest karta na USB to komputer czy laptop, i dlaczego nie ma możliwości podłączenia kablem do routera celem sprawdzenia.
  • #8
    Ossakowski
    Level 7  
    Już kiedyś próbowałem i niestety nie zadziałało.
  • #9
    hirobrin
    Level 8  
    a co klikałeś kiedy instalacja wyskoczył jakiś błąd ?
  • #10
    Ossakowski
    Level 7  
    Nie wyskoczył błąd przy instalacji z tego co pamiętam przebiegła gładko.