Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

JVC RX-5042 + diora polaris 12 - podłączenie

koksik888 04 Sty 2015 15:54 606 10
  • #1 04 Sty 2015 15:54
    koksik888
    Poziom 9  

Witam chciałbym kupić amplituner kolumny i nie wiem czy da się podłączyć sprzęty razem z X BOX 360.

Amplituner JVC RX-5042 Kino Domowe 5.1
    Kolumny Diora Polaris 120 2 szt
    X box 360 250 GB (chciałbym żeby używać DVD w konsoli zamiast dokupować odtwarzacz DVD/BR o ile się da ??)

Jestem trochę zielony w tych sprawach i prosił bym o wyrozumiałość oraz wytłumaczenie czy da się ogarnąć wszystko żeby hulało jakie kable itp etc.

Pozdrawiam koksik888.

0 10
  • Pomocny post
    #2 04 Sty 2015 16:08
    dzimi
    Moderator

Poprzez przewód Composite AV ( będący w komplecie XBox) oraz gniazdo AV Port w XBox do amplitunera.

0
  • #3 04 Sty 2015 17:04
    koksik888
    Poziom 9  

Ok ale ten zestaw będzie chodził bo dopiero zamierzam kupić, ten amplituner jest 5.1 a jak podłącze dwa głośniki to będzie grało ok i w jakie gniazda wczepić do amplitunera bo jest ich dużo.

0
  • Pomocny post
    #4 04 Sty 2015 17:24
    KOCUREK1970
    Poziom 43  

koksik888 napisał:
    ten zestaw będzie chodził bo dopiero zamierzam kupić

Kolega poważnie pyta - skąd mamy to wiedzieć?.
    koksik888 napisał:
    ten amplituner jest 5.1 a jak podłącze dwa głośniki to będzie grało ok

Jak podłączysz poprawnie, to będzie "to grało".
    koksik888 napisał:
    w jakie gniazda wczepić do amplitunera bo jest ich duzo

We właściwe...- a najlepiej CD, TAPE IN.

0
  • #5 04 Sty 2015 20:18
    koksik888
    Poziom 9  

Ok dziękuję za poświęcony czas i wszelkie informacje na temat tego sprzętu. Mam jeszcze jedno pytanie czy ww. sprzęt będzie kompatybilny z telewizorem Samsung LE-37C550?

0
  • #6 04 Sty 2015 20:30
    KOCUREK1970
    Poziom 43  

koksik888 napisał: