Chciałbym osiągnąć coś takiego żeby Excel automatycznie wstawiał sumy,
do tabel w Arkuszu2, pobierając dane z tabeli w Arkuszu 1
- czyli, mnożąc wartości komórek jednej kolumny przez wartości komórek drugiej kolumny,
Ale, musiał by to robić, spełniając określone kryteria:
- podawać sumy dla każdej grupy indywidualnie (Arkusz1, kolumna B)
- uwzględniając przy tym nazwy miesięcy (Arkusz1, kolumna E)
Do tego celu utworzyłem plik z trzema arkuszami.
W Arkuszu1 znajduje się tabela w której komórki kolumn B oraz E posiadają rozwijaną listę menu.
- kolumna B posiada rozwijaną listę grupy kolorów
- kolumna E posiada rozwijaną listę miesięcy
W Arkuszu2 znajdują się tabele, dla każdego miesiąca.
Komórki kolumn C,F,I są sformatowane na wartość księgową ( zł )
W Arkuszu3 znajdują się dane dla rozwijanych list menu w Arkuszu1
Moim celem jest osiągnąć coś takiego, żeby EXCEL w Arkuszu2, dla każdego miesiąca,
wstawiał automatycznie sumę dla każdego koloru.
Czyli, cenę pomnożoną przez ilość, dla każdego koloru indywidualnie.
I tak dla każdego miesiąca.
Próbowałem użyć funkcji LICZ.WARUNKI, podając taką formułę:
Ale wywala mi błąd.
Pomóżcie proszę, czy używam złej funkcji, lub podaję złą formułę ?
W załączeniu plik Excela 2010
Format: xlsx
do tabel w Arkuszu2, pobierając dane z tabeli w Arkuszu 1
- czyli, mnożąc wartości komórek jednej kolumny przez wartości komórek drugiej kolumny,
Ale, musiał by to robić, spełniając określone kryteria:
- podawać sumy dla każdej grupy indywidualnie (Arkusz1, kolumna B)
- uwzględniając przy tym nazwy miesięcy (Arkusz1, kolumna E)
Do tego celu utworzyłem plik z trzema arkuszami.
W Arkuszu1 znajduje się tabela w której komórki kolumn B oraz E posiadają rozwijaną listę menu.
- kolumna B posiada rozwijaną listę grupy kolorów
- kolumna E posiada rozwijaną listę miesięcy
W Arkuszu2 znajdują się tabele, dla każdego miesiąca.
Komórki kolumn C,F,I są sformatowane na wartość księgową ( zł )
W Arkuszu3 znajdują się dane dla rozwijanych list menu w Arkuszu1
Moim celem jest osiągnąć coś takiego, żeby EXCEL w Arkuszu2, dla każdego miesiąca,
wstawiał automatycznie sumę dla każdego koloru.
Czyli, cenę pomnożoną przez ilość, dla każdego koloru indywidualnie.
I tak dla każdego miesiąca.
Próbowałem użyć funkcji LICZ.WARUNKI, podając taką formułę:
Code: text
Ale wywala mi błąd.
Pomóżcie proszę, czy używam złej funkcji, lub podaję złą formułę ?
W załączeniu plik Excela 2010
Format: xlsx