Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Komputer z komputronika/morele i jakosc tych serwisow

r4m3 05 Jan 2015 04:25 2340 3
    r4m3
    Level 2  
    Hej. Pisze z komorki, wiec przepraszam za bledy i brak linkow. Chce kupic komputer do 2700. Na komputroniku jest komputronik Sensilo SX-600 [H001], ale jak widze na tym forum w przyklejonym temacie jest chyba lepsza propozycja komputera z morele za 2700. Jestem zielony jesli idzie o sprzetowe rzeczy, wiec potrzebuje juz zlozonego. Na tym forum jest napisane, ze konieczny jest upgrade biosu. Czy to znaczy, ze musze zamowic dodatkowo i zlozenie i biosy, czy upgrade wchodzi w sklad zlozenia? Dodatkowo na morelach jest duzo negatywnych opinii o jakosci zlozenia komputera. Czy serwis ten jest warty ryzyka, skoro jest tylu niezadowolonych klientow? Skladajacy zostawi sobie kody z grami to jeszcze pol biedy, gorzej jak nie otrzymam opakowan po komponentach ,co zapewne uniemozliwi mi ewentualna reklamacje gdyby cos sie zepsulo. Mialem wczesniej komputer z proline i skladacze tam nie podlaczyli przednich wejsc usb przez co sie meczylem niemilosiernie z zonglowaniem joypadami itp, boje sie ze sytuacja sie powtorzy, a tachac ciezkiego kompa przez pol Poznania z tego powodu to tez taka niezbyt kuszaca wizja. Dlatego sie mocno zastanawiam nad gorszym kompem z komputronika, ale ktory przynajmniej bedzie porzadnie zlozony. Macie jakies opinie, doswiadczenia o jakosci skladania morele? Przepraszam za typowo cebulakowe pytania, ale stary komp nagle padl, a te 2700 to kupa kasy dla mnie. Z gory dziekuje za odpowiedz/opinie.
    JakubMi
    Level 16  
    Cześć, napisz jeszcze do czego komputera będziesz używał. Jakie ewentualnie masz preferencje. W kwestii składania przez serwis, to Ci niestety nie pomogę, bo komputery składam i modyfikuję sam.