Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Domowa wideoteka - program w C

natia1212 05 Sty 2015 14:42 1014 10
  • #1 05 Sty 2015 14:42
    natia1212
    Poziom 5  

Witam!

Mam do napisania program przechowujący informacje o domowej kolekcji filmów (filmy można dodawać, edytować i usuwać). Informacje o filmach to co najmniej: tytuł, reżyser, rok produkcji, czas trwania, wytwórnia, główni aktorzy (co najmniej jeden, maksymalnie trzech) oraz gatunek. Program ma umożliwiać przeszukiwanie bazy (wg tytułu, roku w zadanym zakresie, gatunku oraz reżysera), jak również wygenerowania zestawienia filmów dla każdego aktora oraz reżysera. Dane mają być przechowywane w plikach binarnych.

Nie byłoby to takie trudne gdybym nie musiała dodatkowo wykorzystywać list jednokierunkowych, w czym jestem kompletnie zielona.

Czy znalazłby się ktoś kto by mi pomógł?

Z góry bardzo dziękuję i pozdrawiam!

0 10
  • #2 05 Sty 2015 15:17
    Krzysztof Gustaw
    Poziom 23  

Witam!
    Postaram się pomóc Ci z tymi listami. Na początek dodawanie do listy. Najprościej jest dodawać elementy na początek listy.

Kod: c
    Zaloguj się, aby zobaczyć kod

0
  • #3 05 Sty 2015 17:35
    natia1212
    Poziom 5  

na razie dzięki, czekam na więcej :)

0
  • #4 05 Sty 2015 22:12
    Krzysztof Gustaw
    Poziom 23  

Witam!
    Dostałem "przerwanie niemaskowalne" od Żony ale już je obsłużyłem i mogę działać dalej.
    Dopisywanie na początek listy jednokierunkowej jest najprostszym sposobem tworzenia listy. Jednakże wynikowy porządek elementów jest odwrotnością do porządku "ich pojawiania się". W niektórych zastosowaniach jest to niewskazane. W konsekwencji czasami elementy należy dopisywać: