Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Odlewanie metalu, tylko tracony wosk?

Kodi14 05 Sty 2015 14:45 429 0
  • #1 05 Sty 2015 14:45
    Kodi14
    Poziom 23  

    Witam! W poprzednim temacie dowiedziałem się jak postarzać metal. Teraz mam kolejne pytanie, ponieważ znam się na tym póki co tylko tyle ile wyczytam w internecie, nie mam doświadczenia. Mianowicie, oglądam często filmiki na YT, gdzie ludzie robią różne rzeczy, ostatnio widziałem, np jak "jimmydiresta" robił pierścionek właściwie sygnet. Zrobił go w wosku, po czym zalał tym specyfikiem: http://www.amazon.com/Mold-Max-Silicone-Making-Rubber/dp/B00IZND16Y robiąc formę. W opisie tego żelu napisane jest iż jest on do gipsu, wosku itd a on to zalał chyba aluminium, też nie ma zbyt dużej temperatury, w każdym bądź razie wytrzymało. Temperatury metalu raczej nie wytrzyma i tu moje pytanie czy jest jakiś podobny specyfik, który wytrzyma temperaturę ciekłego metalu, czy zostaje tylko metoda traconego wosku?

    0 0