Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

dlink dir 615 - brak dostępu do internetu

konatala 05 Jan 2015 18:20 1035 2
  • #1
    konatala
    Level 2  
    Witam,
    posiadam router Dlink DIR 615 K1 od około 2 lat.
    Do tej pory bez problemu się łączył i konfigurował. W piątek internet normalnie działał, natomiast w sobotę wszystkie urządzenia (laptopy telefony, tablety, TV) widzą sieć, łączą się, ale widać komunikat brak dostępu do internetu.
    Po wielokrotnym resetowaniu i podłączaniu wszystkiego na nowo efekt jest ten sam. Dzwoniłam na infolinię Dlinka, ale niestety mój model nie jest przeznaczony na rynek polski tylko rosyjski i nie mogą mi pomóc (kupiony na allegro), a na pytanie, czy nie spotkał się z takim problemem, powiedział tylko, że może być wiele przyczyn.
    Router konfiguruję poprzez 192.168.0.1 lub po odłączeniu zasilania i ponownym połączeniu wyskakuje ramka z prośbą o PIN urządzenia (wszystko na załączonych obrazkach).
    Zrobiłam screeny ipconfig przy podłączeniu na kablu i przez router.



    Proszę spójrzcie i ewentualnie jakie screeny mam jeszcze zrzucić, bo nie znam się za bardzo na tych wszystkich bramach itp.

    Dodam, że mam jeszcze w domu TPlinka TL-WR340G i sytuacja jest identyczna.
    dlink dir 615 - brak dostępu do internetu
    dlink dir 615 - brak dostępu do internetu
    dlink dir 615 - brak dostępu do internetu
    dlink dir 615 - brak dostępu do internetu
    dlink dir 615 - brak dostępu do internetu
    dlink dir 615 - brak dostępu do internetu
    dlink dir 615 - brak dostępu do internetu
    dlink dir 615 - brak dostępu do internetu
    dlink dir 615 - brak dostępu do internetu
    dlink dir 615 - brak dostępu do internetu
  • #2
    rikardo67
    Level 21  
    Napisałeś dużo, ale nic konkretnego, w tym przypadku powinieneś jeszcze dorzucić ustawienia portu WAN, no i zasadnicze pytanie czy kabelek od dostawcy jest na pewno włączony do portu WAN?
  • #3
    konatala
    Level 2  
    Na pewno był podłączony odpowiednio. :D
    Edit:
    Sprawa się rozwiązała, router pogubił ustawienia. Już działa. :)