Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Sony Tipo - Brak dostępu do konta google

05 Sty 2015 20:25 1149 9
  • Poziom 15  
    Jak w temacie, od pewnego czasu mam problem z dostępem do google play oraz innych aplikacji wymagających zalogowania na gmail - przy próbie zalogowania na istniejące konto wyskakuje "nie można nawiązać stabilnego połączenia z serwerem", przy próbie utworzenia nowego konta każda nazwa jest niedostępna (wybierałem takie, które na 100% nie są zajęte)
    Androida mam fabrycznego, tzn 4.0.4 + root
    Próbowałem w wierszu polecenia (terminal emulator) po aktywacji superusera komendą "su" wstukać "rm /data/data/com.android.providers.settings -r" - podobno wywala ustawienia i pomaga (to podobno dość częsty bug), ale nie działa u mnie, rm failed wyskakuje, nie wiem dlaczego, nie mam doświadczenia z terminalem, do tej pory używałem tylko do zmiany ścieżki instalacji aplikacji.
  • Poziom 29  
    A probowales przywrocic ustawienia fabryczne? Praktycznie zawsze pomaga na ten problem.
  • Poziom 15  
    Nie, ale wolałbym tego nie robić, mam sporo aplikacji etc których nie chcę tracić, bo nie mam chwilowo komputera ani wi-fi, a część z apek sporo waży, no i nie wiem, czy roota nie utracę, nie pamiętam, szczerze mówiąc, jakiej metody użyłem.
    To jak z formatem hdd na pc - ostateczność.
  • Poziom 29  
    Roota nie ma opcji, ze stracisz, bo jest "zaszyty" w systemie. Czesc z tych aplikacji mozesz przeneisc na partycje systemowa, czesc skopiowac apk na karte pamieci.
  • Poziom 15  
    Nie mam miejsca właśnie. Nie mam również możliwości przerzucenia sobie danych na np komputer, bo nie mam dostępu teraz.
    Nie ma innego sposobu?
    P.s dziękuję za zainteresowanie :)
  • Poziom 29  
    Usuń dane aplikacji Ustawienia, Sklep Play, Menadżer (tak, samo menadżer to się nazywa), wszystkich które mają w nazwie Google.