Witam,
W samochodzie nagle w czasie jazdy zaświeciły mi się kontrolki:
- kontrolka ABS,
- kontrolka ESP,
- kontrolka Hamulca ręcznego (pulsuje).
Oczywiście pierwsze co zrobiłem to podłączyłem VCDS i o to co mi się pokazało:
Sprawdziłem bezpiecznik z lewej strony deski rozdzielczej oraz bezpiecznik pod maską. Wyczyściłem złącze przy pompie.
Czy to oznacza, że to koniec pompy? Mogę coś jeszcze samodzielnie sprawdzić?
W samochodzie nagle w czasie jazdy zaświeciły mi się kontrolki:
- kontrolka ABS,
- kontrolka ESP,
- kontrolka Hamulca ręcznego (pulsuje).
Oczywiście pierwsze co zrobiłem to podłączyłem VCDS i o to co mi się pokazało:
Address 03: ABS Brakes (-----) Labels: 1K0-907-379-60EC1F.clb
Part No SW: 1K0 907 379 AE HW: 1K0 907 379 AE
Component: ESP MK60EC1 H35 0104
Revision: 00H35001
Coding: 113B401C092300FC881102EA901C00426D00
Shop #: WSC 73430 790 00000
VCID: 75E1075FDC34EDB6B75-8020
2 Faults Found:
01276 - ABS Hydraulic Pump (V64)
014 - Defective - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101110
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 4
Reset counter: 115
Mileage: 163887 km
Time Indication: 0
01130 - ABS Operation
008 - Implausible Signal
Freeze Frame:
Fault Status: 01101000
Fault Priority: 1
Fault Frequency: 1
Reset counter: 0
Mileage: 163887 km
Time Indication: 0
Sprawdziłem bezpiecznik z lewej strony deski rozdzielczej oraz bezpiecznik pod maską. Wyczyściłem złącze przy pompie.
Czy to oznacza, że to koniec pompy? Mogę coś jeszcze samodzielnie sprawdzić?