Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Podłączenie Playstation 3 do kina domowego [pytanie]

hipek.xd 06 Sty 2015 19:33 1587 9
  • #1 06 Sty 2015 19:33
    hipek.xd
    Poziom 8  

Witam, nie znam się na tym kompletnie, więc proszę o pomoc. Otóż mam konsolę Playstation 3, TV Samsunga oraz kino domowe Philips LX 7000 SA. I mam pytanie w sprawie dźwięku. Obecnie połączenie wygląda tak: Playstation 3 jest podłączone do TV przez kabel HDMI, a z TV z audio out jest poprowadzony kabel audio (z jednej strony minijack - wpięty do telewizora, a z drugiej 2x chinch - wpięte do kina domowego). I mam 2 pytania:
    1. Jeśli podpiąłbym Playstation 3 bezpośrednio do kina domowego wpinając kabel do Digital Out (Optical) w PS3 to dźwięk byłby lepszy niż przy obecnym połączeniu? Dodam, że nie potrzebuję dźwięku 5.1, ponieważ mam jedynie 2 głośniki + subwoofer.
    2. Jeżeli odpowiedź na 1 pytanie brzmi "tak" to CHYBA pojawia się problem. Mówię chyba, bo kompletnie się na tym nie znam. Chodzi o to, że tak wygląda tył mojego kina domowego:

I jeśli chciałbym to podłączyć tak jak chcę to wejście "Digital in" to wejście na chinch. Byłaby możliwość takiego połączenia?

Prosiłbym o odpowiedź na 2 pytania :)

0 9
  • Pomocny post
    #2 06 Sty 2015 19:43
    intenso
    Poziom 38  

1.Nie do digital Out tylko In, mógłby być lepszy ponieważ podał byś do kina dźwięk cyfrowy do obróbki, a kino może mieć lepszy przetwornik cyfrowo-analogowy.

2.Tak pojawia się problem ponieważ kino ma wejście coaxial (na cinch) a konsola ma wyjście optyczne, to są dwa różne złącza i dwa rożne sposoby przesyłania dźwięku, mimo to jakość dźwięku jest niemal identyczna na tych dwóch przewodach.