Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[Zlecę] Program Arduino, prosty sterownik akwarystyczny

bodzio_3c 06 Sty 2015 21:09 945 0
  • #1 06 Sty 2015 21:09
    bodzio_3c
    Poziom 1  

Witam.
    Budowałem sterownik akwarystyczyny bazujący na arduino. Niestety natłok obowiązków i ciągły brak czasu zmusił mnie do rezygnacji z nauki programowania i tworzenia tego projektu.

Jednak chciałbym ukończyć budowę i uruchomić urządzenie. Elektronikę mam w sumie już całą kupioną i również część programu tez sam stworzyłem.

Program realizuje regulacje i uruchamianie przekaznikow zależnie od sytuacji. Niestety brakło czasu aby pójść dalej, i aktualna sytuacja rodzinna nie pozwoli na dalsze poświęcanie tak wiele czasu by realizować ten cel.
    Z góry zaznaczam ze jestem początkujący w temacie elektroniki i arduino i moja niewiedza przyczyniła się do tego, że przeceniłem swoje możliwości, a poświęcając temu 1-2h w tygodniu nie miało to dla mnie sensu.

Poszukuję po prostu osoby, która pomoże mi popchnąć ten projekt dalej i razem wspólnie go ukończyć.

Urządzenie ma sterować oświetleniem ( płynne zapalanie i zgaszanie o ustalonej godzinie oswietlenia, regulacja wymaganej temperatury wody, i odpowiednio włączanie wiatraka bądź grzałki)

Oczywiscie urządzenie wykorzustuje :
    - wyswietlacz 16x2
    - zegar RTC
    - czujnik temp. DS18B20
    - konwerter LCD I2C - aby zaoszczedzic cyfr. wy/we
    - grzałka akwarystyczna sterowana przekaźnikiem
    - wiatraczek komputerowy
    - oświetlenie najprawdopodobniej taśme led, bądź jakąś żarówkę ledową
    - całość połączę ze sobą na płytce stykowej i zamknę w obudowie

Po krótce przybliżyłem mój niespełniony cel, lecz spodziewałem się, że będzie to prostsze.

Liczę na poważne oferty i liczę na pomoc i wyrozumiałość.

Płatność oczywiście w PLN, szczegóły do ustalenia