Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Osprzęt kablowy
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Łączenie kabla od głośników z końcówka cinch a pózniej z subuferem

07 Sty 2015 12:58 987 4
  • Poziom 2  
    Witam. Jestem tutaj zupełnie nowy w sumie opcuje z tego typu rzeczami tez pierwszy raz. Mam problem od 3 dni próbuje podłączyć głośniki (5)zawieszone po rogach sufitu Bose Acoustimass 10 III najdłuższy kabel ma 12 metrów do subufera od tego zestawu. I natykam sie ciagle na komplikacje. Po pierwsze kupiłem dobry kabel do głośników zamontowałem go przy suficie ale okazało sie ze końcówka tego kabla musi byc kabel cinch. Kupiłem same koncówki cinch i chciałem jakoś to wspólnie sparować ale naczytałem sie na tej stronie ze to trzeba zlutowac a Ja nie mam lutownicy i mieć nie bede raczej. To postanowiłem kupić gotowe kable cinch audio i je przeciąć i posklejać taśma izolacyjna. I teraz pytanie czy po połączeniu kabli z cincha z kablem od głośników to nadal będzie chodzić i w miarę czysto grać ? Biorąc pod uwagę ze kabel od głośników mam sporo grubszy od tego co połączyłem od cinch. A drugie pytanie to w kablu od głośników mam dwa kolory przewodu jeden to kolor miedzi a drugi aluminium skąd mam wiedzieć który kabel ma iść do styku środkowego a który do obudowy? Czy moze idę wogole w zła stronę?? Proszę bardzo o pomoc jestem w tym temacie kompletnym laikiem a to co robię robię dla swojego szefa i zależy mi na tym by wogole gralo.
    Zgłoś do moderatora +3pkt
  • Osprzęt kablowy
  • Użytkownik usunął konto  
  • Osprzęt kablowy
  • Specjalista - urządzenia lampowe
    Flo23 napisał:
    To postanowiłem kupić gotowe kable cinch audio i je przeciąć i posklejać taśma izolacyjna. I teraz pytanie czy po połączeniu kabli z cincha z kablem od głośników to nadal będzie chodzić i w miarę czysto grać ? Biorąc pod uwagę ze kabel od głośników mam sporo grubszy od tego co połączyłem od cinch.