Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Linux - Ubuntu - Triumfalna Turkawka - polski remiks Ubuntu 14.04 LTS

08 Sty 2015 09:29 4296 7
  • Poziom 10  
    Jestem nowicjuszem jeżeli chodzi o Linux-a. Ostatnio ściągnąłem i nagrałem boot-owalny dvd Triumfalna Turkawka - polski remiks Ubuntu 14.04 LTS.
    I tu zaczynają się moje problemy. Chciałem mieć uruchamialny linux no i mam. Ale nie mogę wejść do systemu bo prosi mnie o LOGIN i HASŁO
    Linux - Ubuntu - Triumfalna Turkawka - polski remiks Ubuntu 14.04 LTS Linux - Ubuntu - Triumfalna Turkawka - polski remiks Ubuntu 14.04 LTS

Chcę mieć Linux-a po polsku, ale też uruchamianego z dvd, cd. (Jakieś menu przy starcie komputera)
    Czy na tej dystrybucji uda mi się to??? Czy może jakiś inny Ubuntu lub Linux w ogóle?

Ktoś coś proponuje??? Proszę o pomoc fachowców, specjalistów w tym temacie :D

(Windows jest spoko, ale rekalmy i wirusy już mnie męczą, a internet będzie działal tu i tu)
  • Specjalista - wzmacniacze gitarowe
    Kazdy system Ubuntupochodny po odpowiednim zainstalowaniu bedzie po polsku. Skad masz ten system?

Dodano po 34 [sekundy]:

Kazdy system Ubuntupochodny po odpowiednim zainstalowaniu bedzie po polsku. Skad masz ten system?
  • Poziom 10  
    Mam to Ubuntu ze stronu ubuntu.pl

Wszedłem na stronę i pobrałem, wypaliłem dvd i takie coś :-(

A ten link nie działa :-(
  • Spec od komputerów
    Link działa. Przed chwilą sprawdzałem.

Pozdrawiam
  • Poziom 10  
    Próbowałem i nie mogę ściągnąć bo mam coś włączone w przeglądarce. Dzięki za pomoc. POZDRAWIAM.

Dodano po 2 [minuty]:

Już wiem co było. IE i Chome nie pozwalały ściągnąć. Fire Fox TAK! DZięki za link:-)

Dodano po 1 [minuty]:

A co do mojego wcześniejszego wpisu. Czy ktoś wie jakiego loginu użyći jakiego hasła abym dostał się do ubuntu?
  • Poziom 25  
    mastachu napisał: