Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Egzamin zawodowy Technik elektryk E7 E.07 styczeń 2015

krystian_elektryk 12 Jan 2015 19:06 60213 227
  • #91
    kantare
    Level 2  
    nazwale wrote:
    Czy na egzaminie będę miał oznaczone numery stykow?

    Nie będziesz , masz jedynie nazwy styków jak na schemacie na poprzedniej stronie bez cyfrowych oznaczeń styków czynnych i biernych .
  • #92
    kamilxd091
    Level 2  
    masz racje sprawność wyniosła 0,7969 czyli ok.0,8

    Dodano po 2 [minuty]:

    stsiek01 wrote:
    A sprawność silnika masz na pewno dobrze policzoną? Bo mi wyszło że odpowiedź D, ale pewien nie jestem.
    dobrze sprawność wyszła 0,7963 czyli ok. 0,8
  • #93
    TheChomicz
    Level 9  
    Na stanowisku mialem wszystkie narzedzia tj. komplet wkretakow, nozyk, obcinaczki boczne, kombinerki, sciagacz do izolacji, zaciskarke do tulejek i szczypce.
    A co do waszego problemu ze stycznikami to trzeba je wyposazyc w nakladki ktore sa na stole.
    Przewody powinny byc powiazane w wiazki za pomoca trytytek.

    I jeszcze to co sie u mnie w szkole przytrafilo to egzaminator przed wlaczeniem zasilania wymagal sprawdzenia wszystkiego miernikiem, co mi sie wydaje bezsensowne.
  • #94
    Maciek051996
    Level 28  
    A czasowo jak bez problemu?
    Czekałeś do końca czy skończyłeś szybciej?
    Jaki zapas przewodu?
  • #95
    pele2001
    Level 11  
    Wiem, że tu o E07, ale gdyby miał ktoś arkusz z E08
    e_08_2014_05_X
    lub
    e_08_2015_01_X
    to bardzo bardzo będę wdzięczny :)
    wiem, że takie są, ba na stronie OKE są takie klucze :)
  • #96
    TheChomicz
    Level 9  
    Maciek051996 wrote:
    A czasowo jak bez problemu?
    Czekałeś do końca czy skończyłeś szybciej?
    Jaki zapas przewodu?


    Łączyłem układ przez 1,5h. U mnie byly cale szpule czyli bodajże 100m każdego rodzaju.
  • #97
    qurek123
    Level 12  
    pele2001 wrote:
    Wiem, że tu o E07, ale gdyby miał ktoś arkusz z E08
    e_08_2014_05_X
    lub
    e_08_2015_01_X
    to bardzo bardzo będę wdzięczny :)
    wiem, że takie są, ba na stronie OKE są takie klucze :)


    Mam jedynie ze stycznia (e_08_2015_01_X):
  • #98
    pele2001
    Level 11  
    dzięki wielkie kolego ~~qurek123 :)
  • #99
    marcinwozniak1
    Level 14  
    Mówi się tu i tam, że są mało sprecyzowane pytania na e.7. Ciekawe co na to CKE
  • #100
    jacek068
    Level 2  
    Przedstawione zadanie praktyczne może mieć kilka wersji jednak ilość elementów będzie podobna łączenie może być przez listwy lub bez
  • #101
    osama923
    Pupil
    Mial ktos jeszcze ten egzamin?
    Co tam bylo?
  • #103
    Laza16
    Level 14  
    dzis o 15 mam E7 praktyczny pisał już ktoś?
  • #104
    jacek068
    Level 2  
    Laza16 wrote:
    dzis o 15 mam E7 praktyczny pisał już ktoś?


    Zerknij kilka potów wcześniej jest tam zadanie
  • #105
    nazwale
    Level 9  
    Wszystkie testy przejrzyj i dasz rade zdac
  • #106
    pele2001
    Level 11  
    Panowie, a miał już ktoś u Was praktyczny E05 lub E06???
  • #108
    krystian_elektryk
    Level 9  
    Mam dwa pytania: Czy na egzaminie praktycznym E.7 była wtyczka do zasilania? Oraz czy układ był włączany w waszej obecności?
  • #109
    osama923
    Pupil
    @Laza16, jakie miales zadanie egzaminacyjne?
  • #110
    TheChomicz
    Level 9  
    @krystian_elektryk, Tak byla wtyczka. Uklad jest zalaczany w Twojej obecnosci, poniewaz w przypadku niezadziałania masz prawo do ewentualnych poprawek, i musisz zaprezentowac dzialanie ukladu.
  • #111
    krystian_elektryk
    Level 9  
    Dzięki. To ciekawe, bo na wykazie sprzętu jej nie ma.
  • #112
    kacper19961107
    Level 9  
    Czy za prezentacje też sa punkty?
  • #113
    Piotr15075
    Level 8  
    krystian_elektryk wrote:
    Dzięki. To ciekawe, bo na wykazie sprzętu jej nie ma.

    Wtyczka jest już podłączona do gniazdka i wyprowadzona na "kostkę." (wtyczki nie trzeba montować)
  • #114
    TheChomicz
    Level 9  
    Piotr15075 wrote:
    krystian_elektryk wrote:
    Dzięki. To ciekawe, bo na wykazie sprzętu jej nie ma.

    Wtyczka jest już podłączona do gniazdka i wyprowadzona na "kostkę." (wtyczki nie trzeba montować)


    Tak bardzo do gniazdka :D I pod napieciem montowac :D

    kacper19961107 wrote:
    Czy za prezentacje też sa punkty?


    Nie mam pojecia, ale u nas tego egzaminator wymagal, poniewaz on ukladu, ani arkuszy nie moze sie dotknac.
  • #115
    paweliam
    Level 10  
    Czy przewody można było prowadzić pod szyna ?
  • #117
    Laza16
    Level 14  
    miałem zadanie ze 3 styczniki były do tego 7 przycisków i np. 2 przycisk załączał k1 , 3 przysick k2 i itd potem musiałem je odłączyć w odwrotnej kolejności , wszystkie były z podtrzymaniem moze mi się uda egzaminator powiedział ze około 75% wiec jest nadzieja. Teorie zdałem
  • #118
    TheChomicz
    Level 9  
    Czyli CKE przygotowala tylko jedna wersje egzaminu, poniewaz wszyscy maja to samo
  • #119
    bodzio507
    Level 30  
    krystian_elektryk wrote:
    Dzięki. To ciekawe, bo na wykazie sprzętu jej nie ma.


    W wykazie poza tabelą było że napięcie ma być wyprowadzone na kostkę.