Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol przekaźniki
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Odpalanie na pilota bezobsługowego

09 Sty 2015 20:02 1029 11
  • Poziom 9  
    Witam chciał bym sie dowiedziec czy dało by sie zrobic taki sterownik na karte bezobsługowa ktory by załączał zapłon w aucie podczas zblizania sie do niego a potem odpalanie na przycisk?
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 33  
    A co z ewentualnym czujnikiem włączonego biegu? :D
  • Relpol przekaźniki
  • Poziom 34  
    Jasne, że się da. Wszystko się da, kwestia kasy. Do czinkłaczento to chcesz?
  • Poziom 34  
    Nic nie wylutujesz i nic nie zrobisz.
  • Poziom 17  
    a co z immo? Nie odpalisz jak go nie pominiesz.
  • Poziom 9  
    immobilizera nie ma a możę ktos wie jak zrobic takie cos albo ma jakis schemat bardzo mi na tym zależy
  • Warunkowo odblokowany
    Witam. Koledze potrzebny jest transponder zbliżeniowy RFID. Gotowe moduły do automatyki kontroli bram hali stosowany na przykład w wózkach widłowych do otwierania i zamykania automatycznego podczas jazdy, zasięg regulowany do 10 m. System ten opracował siemens, nazwa handlowa systemu - Simatic RF

    Dodano po 6 [minuty]:

    Ja na twoim miejscu założył bym alarm z modułem odpalania np coś takiego fm 3000 albo Polarbear CMT7

    http://www.remotronix.com/alarmy-samochodowe-c-1.html?page=2

    Dodano po 56 [sekundy]:

    sam mam taki założony już 4 lata i spisuje się świetnie.
  • Poziom 9  
    aha bardziej by mi pasowało tak jak opisywałem wczesniej podchodze do auta kontrolki sie zapalaja odchodze kontrolki gasną
  • Warunkowo odblokowany
    To pozostaje moduł transpondera. Nic innego nie wymyślę. A w warunkach amatorskich takie urządzenie jest ciężko zbudować. Ale spójrzmy na to w inny sposób, stoisz sobie w korku i całą elektrykę masz na chodzie itd, nie wspomnę że zasilanie np cewki zapłonowej przez długi czas bez impulsów sterujących doprowadzi do jej przegrzania i spalenia. Nie wspomnę już o akumulatorze. I tu koń pogrzebany bo będziesz musiał wyjść z auta i się oddalić od niego, ale co jak będzie burza ? Wiem wiem można jeszcze taki przełącznik zrobić ale po co z założenia miało to załączać samo. Centralki alarmowe z modułem odpalania mają zasięg do 1400M w obie strony w otwartym terenie, sam testowałem. Więc zanim dojdziesz do auta to możesz sobie go odpalić, podchodzisz, rozbrajasz, wsiadasz i wkładasz kluczyk do stacyjki, przekręcasz, wciskasz hamulec i centrala przełącza zasilanie ze stacyjki no i jedziesz sobie w siną dal... Jeśli masz silnik z turbo to po wyłączeniu stacyjki silnik pracuje minute albo dwie żeby schłodzić gorące panewki co wydłuża ich żywotność. Po za tym jest kilka dodatkowych funkcji i kanałów np sterowanie oświetleniem kabiny oraz możliwość załączenia świateł czy też otwieranie bagażnika niezależnie od całego centralnego zamka i wiele innych.
  • Poziom 35  
    Kolega potrzebuje "Przycisk start-stop", oraz zabezpieczenie samochodu z identyfikacją kierowcy:
    https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=6079945#6079945

    https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=6874840#6874840

    Po zbudowaniu tych dwóch urządzeń będzie to działało tak, jak Kolega chce. U mnie to dziala bardzo dobrze już więcej niż 10 lat.
    Jak obejść immobiliser i mechaniczną blokadę kierownicy jest opisane w linkach do poprzednich wersji przycisku "start-stop", (linki zawarte w opisie).
    Gdy w samochodzie niema immobilisera, oraz stacyjki z mechaniczną blokadą kierownicy, będzie poprostu prościej, bez dodatkowych kłopotów.