Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Stacja lutownicza z lidla - opinie/ Stacja lutownicza za 80 zł

Kwertis 09 Jan 2015 20:26 6096 9
    Kwertis
    Level 10  
    Witam, jestem początkującym elektronikiem, a jako że ostatnio zepsuła mi się lutownica to muszę sobie kupić nową :D (umiem już lutować, co prawda nie smd, ale zwykłe elementy czy kabelki). Zobaczyłem dzisiaj ta stacje lutownicza w Lidlu: http://www.lidl.pl/pl/oferta.htm?action=showDetail&id=27913 i chciałbym się dowiedzieć czy byłaby ona dobra (wiem że ze stacją lutownicza ma niewiele wspólnego) i czy jest warta swojej ceny. Ma ktoś może taką stacje i może coś o niej powiedzieć?
    [28-30.06.2022, targi] PowerUP EXPO 2022 - zasilanie w elektronice. Zarejestruj się za darmo
  • Helpful post
    Dacomos
    Level 33  
    50 to cena nie wygórowana jak za naukę
  • Helpful post
    Alfax
    Level 28  
    Witam
    Kolega kupił sobie taką stację, więc miałem okazję ją obejrzeć. Jest całkiem przyzwoita. Dla początkującego elektronika - bardzo dobra.
    Pozdrawiam
    Kwertis
    Level 10  
    Ok, w takim razie prawdopodobnie ją kupię, dzięki za pomoc :)
    maciks
    Level 1