Mój problem z niezawodną do tej pory Corollą ee111 /silnik 4efe/.
Otóż po dłuższej jeździe gorący silnik nie odpala.
Po ostygnięciu 10-15 min nie ma problemu.
W czasie jazdy silnik pracuje normalnie.
Jedyne co zauważyłem to lekki spadek mocy i zwiększone zużycie paliwa.
Wynik badania komputerowego 14-obw, IGT lub IGF błąd systemu zapłonowego - interpretacja mechanika i sugestia wymiany cewek zapłonowych bez gwarancji skuteczności.
Nie wiem czy to ważne ale wydaje mi się, że problem pojawia się w czasie deszczu.
Ponadto wymieniłem ostatnio stacyjkę ale nie sądzę, żeby to było przyczyną.
Może ktoś spotkał się z podobnym problemem?
Chciałbym uniknąć niepotrzebnych wydatków np.na cewki./biorę jeszcze pod uwagę czujnik wału/.
Byłbym wdzięczny za jakiekolwiek sugestie.
Otóż po dłuższej jeździe gorący silnik nie odpala.
Po ostygnięciu 10-15 min nie ma problemu.
W czasie jazdy silnik pracuje normalnie.
Jedyne co zauważyłem to lekki spadek mocy i zwiększone zużycie paliwa.
Wynik badania komputerowego 14-obw, IGT lub IGF błąd systemu zapłonowego - interpretacja mechanika i sugestia wymiany cewek zapłonowych bez gwarancji skuteczności.
Nie wiem czy to ważne ale wydaje mi się, że problem pojawia się w czasie deszczu.
Ponadto wymieniłem ostatnio stacyjkę ale nie sądzę, żeby to było przyczyną.
Może ktoś spotkał się z podobnym problemem?
Chciałbym uniknąć niepotrzebnych wydatków np.na cewki./biorę jeszcze pod uwagę czujnik wału/.
Byłbym wdzięczny za jakiekolwiek sugestie.
