Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

OVERMAX QUALCORE 7020 3G - OVERMAX QUALCORE 3G+" Niestety, proces com.andro

yapspl 10 Jan 2015 13:47 5007 8
  • #1
    yapspl
    Level 10  
    Witam,

    Oto opis problemu:
    Gwiazdkowy QUALCORE 7020 3G (KitKat 4.4) mojej jedenastoletniej córki zaczął fiksować. Najpierw podczas prostej gierki pojawił się komunikat: "Niestety, proces com.android.systemui został zatrzymany. OK". Wyłączenie tabka przyciskiem "power" było trudne, należało dotykiem potwierdzić ten komunikat i błyskawicznie "tapnąc" kolejne komunikaty wyłączenia. Kilka następnych uruchomień i ta sama procedura...W końcu zdecydowałem użyć "reset" Tablet uruchomił się z komunikatem: " Niestety, aplikacja KeyGuardTestActivity została zatrzymana. OK". Potwierdzenie komunikatu spowodowało ponowne pojawienie się:
    "Niestety, proces com.android.systemui został zatrzymany. OK"...
    Postanowiłem przywrócić ustawy fabryczne przez bootla, objawy nie ustąpiły. Oczywiście wyczyściło wszystkie dane i ustawienia użytkownika. Tabek zaskakuje właściwie po kilku (minimum 3) "resetach" przyciskiem i działa prawidłowo...do następnego uruchomienia. Dodam, że problem występuję z kartami SIM i MicroSD, oraz bez kart...
    Wszelkie wskazówki - mile widziane.

    Dosiego, 2015 Roku - Piotrek.
  • #2
    t.marynski
    Level 17  
    Dołączam się do tematu. Huawei Ascend G630-U20 i JellyKing4.2. Ten sam proces i ten sam problem.
  • #3
    arnoldziq
    Moderator of Programming
    yapspl wrote:
    Niestety, aplikacja KeyGuardTestActivity została zatrzymana. OK".

    To sugeruje jakieś problemy z procedurą sprawdzania zabezpieczeń antykradzieżowych.
    KeyGuard odpowiada za odblokowanie tabletu wzorem, PIN-em itd.

    Sugeruję, dla testów, w momencie, gdy uda Ci się urządzanie uruchomić, ustawić jakąś formę zabezpieczenia, np. PIN : 0000.
    Po ponownym uruchomieniu, gdy uda się uruchomić urządzanie wpisując PIN, usuń wszelkie zabezpieczenia.
  • #4
    yapspl
    Level 10  
    arnoldziq wrote:
    ...Po ponownym uruchomieniu, gdy uda się uruchomić urządzanie wpisując PIN, usuń wszelkie zabezpieczenia.


    Dzięki za odzew.
    Dziś uruchomienie tabka zajęło prawie godzinę, pojawiał się komunikat: "Niestety, proces com.android.systemui został zatrzymany. OK"
    Ustawiłem blokadę ekranu PIN.
    Nie próbuję go wyłączyć. W ustawieniach nie ma opcji " usuń wszystkie blokady "...
    Od godziny jest włączony...
    Co o tym myślicie?

    Po trzech godzinach postanowiłem wyłączyć klamocika i teraz po...resecie komunikat:
    " Niestety, aplikacja KeyGuardTestActivity została zatrzymana. OK"
    pojawił się (na chwilę) podczas mielenia rozbiegówki "ANDROID".
    Kolejne resety i kicha...Rozbiegówka mieliiiii.
  • #5
    arnoldziq
    Moderator of Programming
    Zazwyczaj przywrócenie ustawień fabrycznych i czyszczenie cache "naprawia" tego typu problemy.
    Jesteś pewien, że przeprowadziłeś całą operację kasowania ustawień poprawnie i do końca?
    Z boot menu czy z uruchomionego systemu?
  • #6
    yapspl
    Level 10  
    Ups. Cache nie czyściłem...Już próbuję...
    ...Rozbiegówka dalej mieli. Przywracanie i czyszczenie przez boot menu.

    Po wprowadzeniu blokady ekranu wczoraj, do dziś nie udało mi się uruchomic tabka...
  • #7
    yapspl
    Level 10  
    Witam ponownie,

    Tablet pojechał do serwisu, który ponownie wgrał Androida KitKata 4.4...

    Moje pytanie do znawców tematu:

    Jak zrobić kopię systemu, aby następnym razem nie było potrzeby wysyłania sprzętu do serwisu?
  • #8
    Dax6
    Level 13  
    Witam,

    poniewaz jestem wlasnie po reinkarnacji Samsunga S5 z w/w problemem to moge wtracic swoje uwagi

    1 . probowlem odinstalowac ostatnie pobrane aplikacje lub uaktualnienia - NIC

    2. wyczyscic pamiec Cache- NIC

    3. kilkukrotne uruchamianie po zmianach - NIC nie dalo

    Jedyny sposob : utworzyc kopie zapasowa i przywrocic do ustawien fabrycznych.

    Trwalo to godzine , ale problem juz nie istnieje.

    Ludzie ! Nie szarpcie sobie nerwow z wyszukiwaniem tego wirusa. Wyciac rowno z ziemia i po sprawie :)


    pozdrawiam


    ps. dodatkowa korzysc , to szybciej wszystko smiga ;)
  • #9
    yapspl
    Level 10  
    Problem rozwiązano w...serwisie.

    Pozdrawiam, Piotrek.