Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

OVERMAX QUALCORE 7020 3G - OVERMAX QUALCORE 3G+" Niestety, proces com.andro

yapspl 10 Jan 2015 13:47 4821 8
  • #1
    yapspl
    Level 10  
    Witam,



    Oto opis problemu:
    Gwiazdkowy QUALCORE 7020 3G (KitKat 4.4) mojej jedenastoletniej córki zaczął fiksować. Najpierw podczas prostej gierki pojawił się komunikat: "Niestety, proces com.android.systemui został zatrzymany. OK". Wyłączenie tabka przyciskiem "power" było trudne, należało dotykiem potwierdzić ten komunikat i błyskawicznie "tapnąc" kolejne komunikaty wyłączenia. Kilka następnych uruchomień i ta sama procedura...W końcu zdecydowałem użyć "reset" Tablet uruchomił się z komunikatem: " Niestety, aplikacja KeyGuardTestActivity została zatrzymana. OK". Potwierdzenie komunikatu spowodowało ponowne pojawienie się:
    "Niestety, proces com.android.systemui został zatrzymany. OK"...
    Postanowiłem przywrócić ustawy fabryczne przez bootla, objawy nie ustąpiły. Oczywiście wyczyściło wszystkie dane i ustawienia użytkownika. Tabek zaskakuje właściwie po kilku (minimum 3) "resetach" przyciskiem i działa prawidłowo...do następnego uruchomienia. Dodam, że problem występuję z kartami SIM i MicroSD, oraz bez kart...
    Wszelkie wskazówki - mile widziane.

    Dosiego, 2015 Roku - Piotrek.
  • #2
    t.marynski
    Level 17  
    Dołączam się do tematu. Huawei Ascend G630-U20 i JellyKing4.2. Ten sam proces i ten sam problem.
  • #3
    arnoldziq
    Moderator of Programming
    yapspl wrote:
    Niestety, aplikacja KeyGuardTestActivity została zatrzymana. OK".

    To sugeruje jakieś problemy z procedurą sprawdzania zabezpieczeń antykradzieżowych.
    KeyGuard odpowiada za odblokowanie tabletu wzorem, PIN-em itd.

    Sugeruję, dla testów, w momencie, gdy uda Ci się urządzanie uruchomić, ustawić jakąś formę zabezpieczenia, np. PIN : 0000.
    Po ponownym uruchomieniu, gdy uda się uruchomić urządzanie wpisując PIN, usuń wszelkie zabezpieczenia.
  • #4
    yapspl
    Level 10  
    arnoldziq wrote:
    ...Po ponownym uruchomieniu, gdy uda się uruchomić urządzanie wpisując PIN, usuń wszelkie zabezpieczenia.


    Dzięki za odzew.
    Dziś uruchomienie tabka zajęło prawie godzinę, pojawiał się komunikat: "Niestety, proces com.android.systemui został zatrzymany. OK"
    Ustawiłem blokadę ekranu PIN.
    Nie próbuję go wyłączyć. W ustawieniach nie ma opcji " usuń wszystkie blokady "...
    Od godziny jest włączony...
    Co o tym myślicie?

    Po trzech godzinach postanowiłem wyłączyć klamocika i teraz po...resecie komunikat:
    " Niestety, aplikacja KeyGuardTestActivity została zatrzymana. OK"
    pojawił się (na chwilę) podczas mielenia rozbiegówki "ANDROID".
    Kolejne resety i kicha...Rozbiegówka mieliiiii.
  • #5
    arnoldziq
    Moderator of Programming
    Zazwyczaj przywrócenie ustawień fabrycznych i czyszczenie cache "naprawia" tego typu problemy.
    Jesteś pewien, że przeprowadziłeś całą operację kasowania ustawień poprawnie i do końca?
    Z boot menu czy z uruchomionego systemu?
  • #6
    yapspl
    Level 10  
    Ups. Cache nie czyściłem...Już próbuję...
    ...Rozbiegówka dalej mieli. Przywracanie i czyszczenie przez boot menu.

    Po wprowadzeniu blokady ekranu wczoraj, do dziś nie udało mi się uruchomic tabka...
  • #7
    yapspl
    Level 10  
    Witam ponownie,

    Tablet pojechał do serwisu, który ponownie wgrał Androida KitKata 4.4...

    Moje pytanie do znawców tematu:

    Jak zrobić kopię systemu, aby następnym razem nie było potrzeby wysyłania sprzętu do serwisu?
  • #8
    Dax6
    Level 13  
    Witam,

    poniewaz jestem wlasnie po reinkarnacji Samsunga S5 z w/w problemem to moge wtracic swoje uwagi

    1 . probowlem odinstalowac ostatnie pobrane aplikacje lub uaktualnienia - NIC

    2. wyczyscic pamiec Cache- NIC

    3. kilkukrotne uruchamianie po zmianach - NIC nie dalo

    Jedyny sposob : utworzyc kopie zapasowa i przywrocic do ustawien fabrycznych.

    Trwalo to godzine , ale problem juz nie istnieje.

    Ludzie ! Nie szarpcie sobie nerwow z wyszukiwaniem tego wirusa. Wyciac rowno z ziemia i po sprawie :)


    pozdrawiam


    ps. dodatkowa korzysc , to szybciej wszystko smiga ;)
  • #9
    yapspl
    Level 10  
    Problem rozwiązano w...serwisie.

    Pozdrawiam, Piotrek.