Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Sklep ElwronSklep Elwron
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Różnice w napięciu - bank energii a kamera i dodatkowy ekran

10 Sty 2015 16:49 867 12
  • Poziom 7  
    Witam wszystkich!

Z góry przepraszam za całkowity brak wiedzy i zapewne błędne określenie tematu na forum!

Mam pytanie odnośnie podłączenia banku energii do kamery oraz ekranu zewnętrznego.

Moja kamera jest ładowana prądem 11V, 1A
    Natomiast ekran zewnętrzny 9V, 1.5A

Wszystkie banki energii, które znajduję na allegro mają napięcie wyjściowe równe 5V, 1A (lub 2.1A - ale to chyba nie pasuje). Występujące złącze to USB.

Ponieważ nie znam się ani trochę na elektronice zadam może głupie pytanie - czy podłączając któreś z urządzeń do banku energii uzyskam efekt naładowania sprzętu czy w związku z różnicą napięć do niczego nie dojdzie? Czy może kamera/tv będzie się ładowało po prostu wolniej?

Druga sprawa to końcówki powyższych urządzeń.

Bank energii ma taką oto końcówkę widoczną na zdjęciu (taki drucik z pustym środkiem), gdzie z drugiej strony widać USB. Czy taki kabel ma jakąś określoną nazwę?

Nie wiem jak mam znaleźć w sklepie czy internecie taką przejściówkę (w podanym zestawie nie ma :c) z tego drucika na 9V, 1A, ażeby naładować ekran zewnętrzny. Ewentualnie jak się nazywa taki kabel zakończony wyjściem 9V i 1A? Tak żeby zlutować go z kablem USB (można coś takiego zrobić w ogóle?)

Mam również problem z ładowaniem kamery. Poniżej podaje zdjęcie końcówki - 11V, 1A. Również pytanie do was - czy to ma jakąś nazwę?

Tutaj to chyba nie ma w ogóle szans, żeby znaleźć taką przejściówkę z tego drucika na coś takiego. Mniemam, że tutaj trzeba by było połączyć/zlutować jakoś kable.

Proszę mi powiedzieć czy taki zabieg połączenia różnych końcówek/kabli/napięć byłby dla osoby średniozaawansowanej w elektronice (nie mówię tutaj o sobie rzecz jasna) trudny do przeprowadzenia?