Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
TermoPasty.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Audi silnik NG - Brak kompresji na 4 cylindrze

11 Sty 2015 21:48 2229 2
  • Poziom 31  
    Po pomiarach 1-12,5, 2-13, 3-13 ,4-3 ,5-12,5 (bary) na cylindrze 4 bardzo kiepsko, silnik chodził nie tak jak powinien zły dźwięk i zła moc ale to pewnie też przez źle wyregulowany mechaniczny wtrysk. Zdjęta głowica w celu sprawdzenia czemu no i tu zaczynają się schody bo nic nie widać typowych uszkodzeń zawory sprawne głowica sprawna uszczelka nie przedmuchana a duł sinika wydaję się w porządku. Sprawdzałem testerem szczelności jak było w całości jeszcze i też nie było źle co prawda trochę dmuchało do komory korbowej i do kolektora ssącego dlatego myślałem że głowica bo do komory korbowej inne tez tak samo dmuchały. Później same cylindry testerem i nie odbiegają od siebie są prawie takie same pomiary przy 3bar 100% szczelności przy 1bar 30% tłok u góry i tłok na dole. Próba olejowa jak było jeszcze w całości wypadła pozytywnie i podbiła ciśnienie na 6 bar. Nalewałem też naftę na cylindry uszkodzony i zdrowy i po 24h tyle samo uciekło i tez zalałem zawory tam nic nie uciekło po całym dniu.

    Myślę czy ustawienie rozrządu miało by na to wpływ? lub hydropopuchacze?

    Głowica i tak była zdjęta też w innym celu przegrzewaniem się płynu trzymał 100st i nie dało się zejść co potwierdziło się po zdjęciu zatkane większość kanałów wodnych na uszczelce.
  • TermoPasty.pl
  • TermoPasty.pl
  • Poziom 10  
    co znaczy że zawory trzymają? - robiłeś test na podciśnienie?
    ja obstawiam że wina leży po stronie zaworów.czasem na tzw. "oko" wygląda wszystko dobrze a jest inaczej.