Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Samsung UE55HU6900 zmiana regionu na Polskę w smart hub

12 Sty 2015 17:39 13080 21
  • Poziom 9  
    Już próbowałem wszystkich możliwości jakie znalazłem w necie i nie potrafię przejść aby smart hub pobrał mi polskie apps.Ciągle pokazuje mi ,że dostawcą usług jest Deutsche Telekom.Nie mogę wpisać w ustawieniach kodu w rubryce lokal .Podczas wpisywania mam komunikat że kod jest nieprawidłowy.Proszę o pomoc w tym tamacie.Telewizor kupiony w Saturn .Podczas ustawień strona z wyrażeniem zgody jest wyświetlana w j.niemieckim.
    Darmowe szkolenie: Ethernet w przemyśle dziś i jutro. Zarejestruj się za darmo.
  • Poziom 41  
    gregruda napisał:
    dostawcą usług jest Deutsche Telekom.Nie mogę wpisać w ustawieniach kodu w rubryce lokal .Podczas wpisywania mam komunikat że kod jest nieprawidłowy.Proszę o pomoc w tym tamacie.Telewizor kupiony w Saturn .Podczas ustawień strona z wyrażeniem zgody jest wyświetlana w j.niemieckim.


    gregruda napisał:
    aby smart hub pobrał mi polskie apps


    Jeśli dostawca sygnału jest Deutsche Telekom to brak takiej możliwości.
  • Poziom 9  
    1 PAWEL napisał:
    gregruda napisał:
    dostawcą usług jest Deutsche Telekom.Nie mogę wpisać w ustawieniach kodu w rubryce lokal .Podczas wpisywania mam komunikat że kod jest nieprawidłowy.Proszę o pomoc w tym tamacie.Telewizor kupiony w Saturn .Podczas ustawień strona z wyrażeniem zgody jest wyświetlana w j.niemieckim.


    gregruda napisał:
    aby smart hub pobrał mi polskie apps


    Jeśli dostawca sygnału jest Deutsche Telekom to brak takiej możliwości.

    Mam kablówkę z Vectra w pakiecie jest telewizja,telefon i internet.Mam w takim razie rozumieć ,że dodtawcą internetu do Vectra jest Deutsche Telekom?
  • Poziom 41  
    gregruda napisał:
    Mam kablówkę z Vectra w pakiecie jest telewizja, telefon i internet. Mam w takim razie rozumieć, że dostawcą internetu do Vectra jest Deutsche Telekom


    Jeśli to Vectra to skąd u ciebie Deutsche Telekom.

    Wyślij zapytanie lub zadzwoń do Vektry.

    http://www.vectra.pl/pomoc/telewizja

    Zmiana regionu SMART HUB w Samsungu w instrukcji obsługi powinien być opis.
  • Specjalista Sieci, Internet
    gregruda napisał:
    Ciągle pokazuje mi ,że dostawcą usług jest Deutsche Telekom

    To gdzie uruchamiałeś tv pierwotnie?.
    1 PAWEL napisał:
    Zmiana regionu SMART HUB w Samsungu w instrukcji obsługi powinien być opis.

    No i jest.
  • Poziom 9  
    KOCUREK1970 napisał:
    gregruda napisał:
    Ciągle pokazuje mi ,że dostawcą usług jest Deutsche Telekom

    To gdzie uruchamiałeś tv pierwotnie?.
    1 PAWEL napisał:
    Zmiana regionu SMART HUB w Samsungu w instrukcji obsługi powinien być opis.

    No i jest.

    telewizor kupiony w Polsce w Sturnie.Może przyczyną jest to że nie potrafię wpisać kodu w rubryce loka. Pdczas wpisania naprzykład 41-710 pojawia się komunikatże kod jest nieprawidłowy.
  • Specjalista Sieci, Internet
    gregruda napisał:
    Może przyczyną jest to że nie potrafię wpisać kodu w rubryce loka. Pdczas wpisania naprzykład 41-710 pojawia się komunikatże kod jest nieprawidłowy.

    Ale tu zapewne nie chodzi o miejscowość, tylko kod kraju, gdzie jest tv.
  • Poziom 41  
    Zmiana regionu SMART HUB w serii F Samsunga


    1. Wybieramy źródło TV
    2. MENU >> SYSTEM
    3. Przechodzimy dalej do momentu akceptacji warunków użytkowania SMARTA
    4. Naciskamy po kolei na pilocie MUTE | RETURN | VOL + | CH ^ | MUTE
    5. Wybieramy interesujący Nas region i kończymy instalacje

    Tylko trzeba w miarę szybko wykonywać.


    Z forum

    http://www.hdtv.com.pl/forum/samsung/98977-zmiana-regionu-smart-hub-w-serii-f-samsunga.html
  • Poziom 14  
    Witam,
    Posiadam Samsung Smart tv z serii 8 a dokładnie model KS8090 i mam do niego pilot smart control na którym nie ma klawiatury numerycznej.
    Chciałabym wiedzieć jak mogę wykonać zmianę regionu u mnie żeby móc zainstalować jakieś inne aplikacje.
    Dzięki za pomoc.
  • Poziom 14  
    Niestety nie działa. Chyba że robię coś źle. Próbowałem już kilka razy. Mój model to UE55KS8090.
  • Specjalista Sieci, Internet
    Może nie być możliwości zmiany regionu.
    No i do innych aplikacji, trzeba mieć internetowe IP zgodne z lokalizacją danej treści.
  • Poziom 14  
    Te linki niestety w niczym nie pomagają.
    Mi sie wydaje, że w każdym jednym modelu jest możliwość zmiany regionu.
    Tylko nikt jeszcze nie podpowiedział jak zrobić to pilotem "Smart Remote"
  • Specjalista Sieci, Internet
    maxiu133 napisał:
    Tylko nikt jeszcze nie podpowiedział jak zrobić to pilotem "Smart Remote"

    Ale to robisz zwykłym standardowym pilotem od danego tv.
  • Poziom 2  
    Witam.
    U mnie też żadne kody z pilota nie działają, poradźcie coś proszę.
    Mój smart tv to UE49K6379, mam tylko Austrie, Niemcy i Szwajcarie
  • Poziom 26  
    Jeśli chodzi o zmianę przeznaczenia (lokalizacji) telewizorów Samsung, to jest ona nadal możliwa w menu serwisowym. Aby tego dokonać potrzebny jest pilot serwisowy z funkcją "Factor". Na nasz rynek często trafiają sprzęty z prywatnego importu (szczególnie do małych sklepów). Wiele razy musiałem podczas instalacji TV wykonywać tego typu zabieg. Po przełączeniu lokalizacji w trybie serwisowym i przywróceniu ustawień fabrycznych mamy w menu ustawień dostępny kraj "Polska". Wtedy również w telewizorze z tunerem satelitarnym pojawiają się opcje tj "antena NC+", a wyszukane kanały naziemne zyskują logiczną numeracje.
  • Specjalista Sieci, Internet
    @35mario1
    Taaa - menu serwisowe, a potem płacz i łzy.
    Nie doradzaj takiego postępowania - 99% klientów nie ma pojęcia do czego menu serwisowe służy, co nam daje i jakie kłopoty mogą z tego wyniknąć, kiedy nieumiejętnie w nim majstrujemy.
  • Poziom 26  
    Drogi kolego, jak napisałem potrzebny jest do tego pilot serwisowy. Zakładam, że ten kto go posiada posiada również niezbędną wiedzę, więc dramatyzuj. Sam nie jestem pracownikiem autoryzowanego serwisu i jak do tej pory (mimo obsługi ponad setki tego typu tv) nie "udało" mi się niczego uszkodzić, ponieważ nie zmieniam bezmyślnie nastaw. Wręcz przeciwnie, udało mi się przywrócić do poprawnej pracy telewizorki które domorosli naprawiacze szukający doprowadzili do niesprawności.
  • Specjalista Sieci, Internet
    35mario1 napisał:
    jak napisałem potrzebny jest do tego pilot serwisowy. Zakładam, że ten kto go posiada posiada również niezbędną wiedzę,

    No to błędnie zakładasz:
    KOCUREK1970 napisał:
    99% klientów nie ma pojęcia do czego menu serwisowe służy, co nam daje i jakie kłopoty mogą z tego wyniknąć, kiedy nieumiejętnie w nim majstrujemy.

    I jest tu na forum multum tematów z tej dziedziny: ratujcie, coś przestawiłem i mi tv nie działa.
    I nie tylko z tej dziedziny: najpierw "grzebią" a potem ratujcie...
    35mario1 napisał:
    Sam nie jestem pracownikiem autoryzowanego serwisu i jak do tej pory (mimo obsługi ponad setki tego typu tv) nie "udało" mi się niczego uszkodzić, ponieważ nie zmieniam bezmyślnie nastaw. Wręcz przeciwnie, udało mi się przywrócić do poprawnej pracy telewizorki które domorosli naprawiacze szukający doprowadzili do niesprawności.

    Twoje szczęście też się kiedyś może skończyć, a wtedy odkupisz komuś nowy tv.

    Ostrzegłem.
    Na resztę nie mam wpływu.
  • Poziom 26  
    Paradoksalnie zmiana lokalizacji (przeznaczenia na rynek) dostępna jest tylko i wyłącznie po wejściu w tryb serwisowy poprzez komendę "factor" w pilocie serwisowym. Inne nastawy można zmieniać po wejściu w tryb serwisowy za pośrednictwem zwykłego pilota. Może tu tkwi problem ? Poza tym tv rejestruje każde wejście w service mode. I każdy "grzebacz" powinien zdawać sobie sprawę z możliwości utraty gwarancji.
    Ponad to nigdy nie widzę potrzeby wchodzenia w tryb serwisowy gdy telewizor jest w pełni sprawny.