Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Ursus C-360 cięzko pali na zimnym

Drajwer123 12 Sty 2015 19:22 2265 6
  • #1 12 Sty 2015 19:22
    Drajwer123
    Poziom 7  

    Witam, mój Ursus C360 ma problemy z zapaleniem na zimnym silniku, na dworze temperatura +5 stopni. Na ciepłym pali od strzała. Jak zaczynam kręcić to dymi na biało (trzeba dość długą chwile pokręcić żeby załapał), jak już załapie to zgaśnie, zapalam drugi raz to przez kilka sekund faluje na obrotach i po chwili się obroty się stabilizują i jest już normalnie, zgaszę go i pali od strzała.. Co może być przyczyną ciężkiego rozruchu bo już nie mam pomysłów.
    Zostało wymienione:
    - uszczelki pod głowicami (głowice zostały splanowane)
    - końcówki wtrysków (kąt dobrze ustawiony, kreski się pokrywały)
    - nowa pompka zasilająca
    - wszystkie miedziane uszczelki (żadnych wycieków ropy/przy poceń nie ma)
    - filtry paliwowe (wymieniane jakoś w wakacje)
    - akumulatory, przewody akumulatora (więc dosyć żwawo kręci)
    - przy wymianie uszczelek pod głowicami zostały dotarte zawory
    - wymieniony na nowy zaworek zwrotny w pompie wtryskowej
    Przy wymianie uszczelek pod głowicami zostało wszystko elegancko pomyte z brudu, podczas naprawy było zadbane o to żeby nigdzie nie dostał się piasek i inne zabrudzenia.

    0 6
  • #2 12 Sty 2015 19:32
    13adam13
    Poziom 29  

    Być może, zbyt małe ciśnienie sprężania, to by pasowało sprawdzić, ile lat (mth) ciągnik miał remont, być może pierścienie do wymiany . :D

    0
  • #3 12 Sty 2015 19:41
    majsster
    Poziom 22  

    trzeba trochę przyśpieszyć kąt wtrysku.

    1
  • #4 12 Sty 2015 19:56
    ryszczak
    Poziom 1  

    według mnie to typowy objaw luzów na rozrządzie trzeba odjechać przodem i powymieniać kliny łożyska itd. To że zapłon szło ustawić nie znaczy że tam jest wszystko ok.

    0
  • #5 12 Sty 2015 19:59
    Drajwer123
    Poziom 7  

    13adam13 napisał:
    Być może, zbyt małe ciśnienie sprężania, to by pasowało sprawdzić, ile lat (mth) ciągnik miał remont, być może pierścienie do wymiany . :D


    Tuleje, tłoki, pierścienie były wymieniane 3 lata temu, a ile mth temu to nie moge powiedzieć bo była zerwana linka obrotomierza ;/
    Jak były zrobione uszczelki pod głowicami to na tulejach nie było progu ani żadnych rys, tłoki siedziały ścisło, nie miały nadmiernego luzu.

    Zapomniałem dodać ze w lato palił prawie od strzała, a prawie dlatego że się delikatnie przy powietrzał (tylko wtedy nie było nowej pompki zasilającej i nowego zaworka zwrotnego w pompie wtryskowej)

    0
  • #6 12 Sty 2015 20:03
    zbigniew125
    Poziom 23  

    majsster napisał:
    trzeba trochę przyśpieszyć kąt wtrysku.


    Tak , sprawdzić początek wtrysku może być za późny [ pompę pochyl górą w kierunku do silnika ] .
    Pozdrawiam Zbigniew

    0
  • #7 12 Sty 2015 20:05
    13adam13
    Poziom 29  

    Możesz jeszcze doregulować, ten zapłon, może akurat pomoże, to ,że jest ustawione tak jak w książce na znaki, to nie znaczy ,że jest dobrze, od tego właśnie zaczyna się regulacja, może pomoże regulacja, ale wątpię. :D

    2