Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Router do Open VPN minimum 200mbit

rd5 14 Jan 2015 10:22 1320 14
    rd5
    Level 8  
    Witajcie,
    szukam routera, który obsłuży jako klient protokół Open VPN lub inny polecany (musi być bezpieczny) i rozdzieli dalej internet na kilka stanowisk (do 10-12 powiedzmy). Problem w tym, że chciałbym wykorzystać łącze do maksimum (ok 200 mbit) lub nawet kupić coś na przyszłość. Aktualnie każdy komputer używa softowego klienta tunnelblick na Mac i nie udaje się przekroczyć 30 czasami 50 mbit. Jako VPN server jest postawiony Vyatta na VM na dedykowanym serwerze z łączem 1 Gbit. Nie jestem Informatykiem więc jeżeli potrzeba bardziej szczegółowego opisu to muszę zapytać człowieka, który nam to stawiał, on poleca Asusa 56 z AC i alternatywnym softem umożliwiającym podkręcanie procesora. Czy ktoś to testował? Wydaje się to realne ale szkoda wyrzucić niemałych pieniędzy gdyby okazało się, że jednak nie działa tak szybko albo pracuje niestabilnie w dłuższej perspektywie.

Pozdrawiam
    Rd
    m.jastrzebski
    Level 39  
    rd5 wrote:
    Witajcie,