Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Mam problem z przeglądarką lub internetem

14 Sty 2015 10:56 675 5
  • Poziom 2  
    Hej, mam problem z komputerem z pracy. Od wczoraj niektóre ze stron po prostu nie chcą się załadować: "Połączenie przerwane" i kropka. Sprawdzałam kilka przeglądarek i z każdą jest to samo, przeskanowałam komputer myśląc, że może coś mi się na niego wpakowało i stwarza problemy- ale czysto, bawiłam się z wyłączaniem antywirusa, zapor i też nic. Wczoraj na parę minut pomogło ponowne uruchomienie komputera i przez tą chwilę mogłam skorzystać z Google, po czym problem znowu wrócił i Google dołączył do grona stron, z którymi nie mogę się połączyć. Internet jest z Play, Windows to XP, a antywirus to ESER NOD32. Dodam jeszcze, że na proxy wszystko działa.
  • Spec od komputerów
    Otwórz notatnik systemowy i wklej:

    Cytat:
    Task: C:\WINDOWS\Tasks\Powiadomienie o zakończeniu obsługi systemu Microsoft Windows XP — co miesiąc.job => C:\WINDOWS\system32\xp_eos.exe
    Task: C:\WINDOWS\Tasks\Powiadomienie o zakończeniu obsługi systemu Microsoft Windows XP — logowanie.job => C:\WINDOWS\system32\xp_eos.exe
    HKLM\...\Run: [Adobe ARM] => C:\Program Files\Common Files\Adobe\ARM\1.0\AdobeARM.exe [959904 2014-05-08] (Adobe Systems Incorporated)
    SearchScopes: HKU\.DEFAULT -> DefaultScope {0633EE93-D776-472f-A0FF-E1416B8B2E3A} URL =
    S3 InterBaseServer; C:\Program Files\Firebird\bin\ibserver -s [X]
    U1 eamon; system32\DRIVERS\eamon.sys [X]
    S4 IntelIde; No ImagePath
    U1 WS2IFSL; No ImagePath
    EmptyTemp:


    Plik zapisz pod nazwą fixlist.txt i umieść obok FRST w tym samym folderze.
    Uruchom FRST i kliknij w Fix.Przeskanuj programem Malwarebytes Anti-Malware http://data-cdn.mbamupdates.com/v2/mbam/consumer/data/mbam-setup-2.0.4.1028.exe
    Podczas instalacji usuń zaznaczenie przy Uruchom okres testowy Malwarebytes Anti-Malware Premium.
  • Poziom 2  
    Niestety, problem nadal występuje. Zaczynam się zastanawiać czy problem nie leży po stronie PLAY.
  • Poziom 12  
    Podłącz laptopa do innej sieci, po kablu lub wifi. To pozwoli ci sprawdzić co się dzieje.

    Zobacz czy masz poprawne DNS wpisane.