Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Sklep HeluKabel
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

połączenie kina domowego Sony DAV-DZ110 z telewizorem Sony Bravia KDL-40W605B

krakus088 14 Sty 2015 13:49 4230 4
  • #1 14 Sty 2015 13:49
    krakus088
    Poziom 2  

Drodzy koledzy i koleżanki, jestem zupełnym laikiem jeżeli chodzi o kwestie techniczne, więc od razu przechodzę do opisu mojego problemu.

Korzystałem do niedawna ze starego Trinitrona który połączony był kablami euro z dekoderem Cyfrowego Polsatu oraz zestawem kina domowego Sony DAV-DZ110, wszystko śmigało bez zarzutu. Po zmianie telewizora na Sony Bravia KDL-40W605B oraz dekodera, połączyłem oba urządzenia kablem HDMI. Jak mam do tego zestawu włączyć swoje stare kino domowe? Połączenie nowego telewizora z zestawem za pomocą kabla euro nie przynosi żadnego efektu, podobnie jak zastosowanie chinchy. Zero dźwięku, nadal płynie on z głośników telewizora a nie z głośników zestawu. Nie jest to też wina ustawień telewizora, bo próbowałem już wszystkich konfiguracji dostępnych z poziomu menu. Oto wejścia obu moich urządzeń tj. telewizora oraz zestawu kina domowego.

kino:

TV

Jest jeszcze nadzieja dla tego zestawu czy nie ma już szans na jego współdziałanie z TV?

0 4
  • Sklep HeluKabel
  • #2 14 Sty 2015 14:40
    grubs
    Poziom 32  

Podłącz dekoder cyfrowego Polsatu bezpośrednio do kina - wyjście audio do wejścia audio in lub przez kabel scart na 2xchinch audio out.
    Jeżeli chcesz mieć dźwięk z TV z aplikacji typu smart lub pendrive czy lan musisz kupić dodatkowy konwerter optical in na 2xchinch.

0
  • Sklep HeluKabel
  • #3 14 Sty 2015 14:41
    Polon_us
    Poziom 40  

Proszę podać model dekodera Polsatu.

0
  • #4 14 Sty 2015 14:43
    krakus088
    Poziom 2  

Model dekodera to polsatowski HD7000, oprócz dwóch wejść antenowych, gniazd hdmi i jednego gniazda euro brak innych wejść.

0
  • #5 14 Sty 2015 15:19
    Polon_us